სერვის ცენტრის მმართველის მოადგილე

ბათუმი სრული განაკვეთი სილქ ბანკი
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი
საბანკო: საბანკო(ზოგადი)
სს „სილქ ბანკი“ აცხადებს ვაკანსიას ბათუმში  სერვის ცენტრის მმართველის მოადგილის პოზიციაზე 

სამუშაო ადგილი: ბათუმის ფილიალი 

დამატებითი ბენეფიტები:
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა;
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემო.

ფუნქცია-მოვალეობები:
  • დაქვემდებარებული პერსონალის მიერ დაკისრებული ფუნქციების/მოვალეობების მაღალი ხარისხით შესრულების კონტროლი;
  • დაქვემდებარებულ სერვის ცენტრში / სტრუქტურული ქვედანაყოფში  განხორციელებული ოპერაციების და პროცედურების შესრულების კონტროლი/დადასტურება და დარღვევებზე ოპერატიული რეაგირება;
  • დაქვემდებარებული სერვის ცენტრის / სტრუქტურული ქვედანაყოფის დადგენილი გეგმის შესრულება და კონტროლი; კლიენტის ანგარიშების კორექტირება/დახურვა;ანაბრების დახურვა;
  • კლიენტებისათვის საბანკო პროდუქტებთან დაკავშირებით კონსულტაციის გაწევა, მათი აქტივაცია/დეაქტივაცია/კორექტირება;
  • დაქვემდებარებული სერვის ცენტრში / სტრუქტურულ ქვედანაყოფში შემოსული საპრეტენზიო განცხადებების მიღება/გადაგზავნა შესაბამის განყოფილებაში;
  • საოპერაციო დღის ბოლოს საოპერაციო დღიური საბუთების ფორმირება;
  • პოტენციური კლიენტების მოზიდვა, საბანკო პროდუქტების პირდაპირი და ჯვარედინი  გაყიდვების გაზრდა;
  • დაქვემდებარებულ სერვის ცენტრში / სტრუქტურულ ქვედანაყოფში  შინაგანაწესის, კორპორატიული ეთიკის დაცვის კონტროლი;             
  • დაქვემდებარებული პერსინალისათვის მათ ფუნქციებთან დაკავშირებით კონსულტაციის გაწევა;
  • დაქვემდებარებულ სერვის ცენტრში / სტრუქტურულ ქვედანაყოფში   მოსული კლიენტის მომსახურების პროცესში წამოჭრილი პრობლების მოგვარების ორგანიზება;

სამუშაო გამოცდილება:
  • სავალდებულოა მინ. 3 წელი საბანკო-საფინანსო სფეროში მუშაობის გამოცდილება, მათგან მინ. 1 წელი სტრუქტურული ერთეულის უფროსის/მოადგილის თანამდებობაზე;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება,უპირატესობა მიენიჭებათ ეკონომიკის/ფინანსების/საბანკო საქმის მიმართულების განათლების მქონე პირებს;
  • უცხო ენების ცოდნა  
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა.

უნარები და პიროვნული მახიასიათებლები:
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • ეფექტური კომინიკაციის უნარი;
  • ორგანიზებულობა და შედეგზე ორიენტირებულობა; 
  • დატვირთულ რეჟიმში მუშაობის უნარი ,
  • თავაზიანობა.

კანდიდატები გაივლიან ანაზღაურებად სტაჟირებას

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ. მისამართზე: hr@silkbank.ge და წერილის სათაურში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - სერვის ცენტრის მმართველის მოადგილე განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 2024 წლის 17 ივნისი  

გაცნობებთ, რომ ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის და შემდგომი დასაქმების მიზნით, სს „სილქ ბანკი“ ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას, „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ კანონის შესაბამისად. ვაკანსიაზე CV-ის გამოგზავნით, თქვენ აცხადებთ თანხმობას, ბანკის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების თაობაზე.