სასტუმრო Onyx Hotel Tbilisi აცხადებს ვაკანსიას ფრონტ ოფისის ადმინისტრატორის პოზიციაზე.
სასურველი ცოდნა/უნარ-ჩვევები:
ძირითადი მოვალეობები:
ჩვენ გთავაზობთ:
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ CV შემდეგ ელ.მისამართზე: career@onyxtbilisi.com გთხოვთ ელ. ფოსტის სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება.
გისურვებთ წარმატებას!
სასურველი ცოდნა/უნარ-ჩვევები:
- ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
- სასურველია სასტუმროს მართვის პროგრამა Arealy-ში მუშაობის გამოცდილება
- ინგლისური ენის ცოდნა
- ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
- ენერგიულობა, პოზიტიურობა, კომუნიკაბელურობა და პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
ძირითადი მოვალეობები:
- სასტუმროში არსებული სტანდარტების მიხედვით სტუმრების მიღება / განთავსება
- სტუმრებისათვის სასურველი ინფორმაციის მიწოდება ნომრების, ტარიფების და სასტუმროში არსებული სხვა სერვისების შესახებ;
- შემოსული სატელეფონო ზარების მიღება და შესაბამისი ინფორმაციის გაცემა;
- სტუმრის სისტემაში რეგისტრაცია და სათანადო ფინანსური ოპერაციების შესრულება;
- სასტუმროს მართვის პროგრამაში მუშაობა;
- სასტუმროს მომსახურების სტანდარტების გათვალისწინებით მოქმედება.
ჩვენ გთავაზობთ:
- მეგობრულ გარემოს;
- კარიერულ განვითარებას
- სამუშაო გრაფიკი: 40 საათიანი სამუშო კვირა 5 სამუშაო დღე(დღის და ღამის ცვლები შერეულად), 2 დასვენების დღე
- ანაზღაურება: 1100₾ (ხელზე ასაღები)
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნეთ CV შემდეგ ელ.მისამართზე: career@onyxtbilisi.com გთხოვთ ელ. ფოსტის სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება.
გისურვებთ წარმატებას!