მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი ბენე კომფორტი
მივლინება: არა ხელფასი: 1200
ენები: ინგლისური
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
ბენე კომფორტი დაარსდა 2020 წელს და უკვე მეოთხე წელია ემსახურება 35-ზე მეტ საცხოვრებელ კომპლექსს და ზრუნავს 4000-მდე მობინადრის ყოველდღიურ კომფორტსა და კეთილდღეობაზე. 
ჩვენი კომპანიის მთავარ ძალას წარმოადგენს გუნდი, რომელიც ზრუნავს მაცხოვრებლებზე და მათი ყოველდღიურობის გაუმჯობესებაზე.
კომპანია ბენე კომფორტი აცხადებს ვაკანსიას „მომხმარებელთან ურთიერთობის მენეჯერი“ -ს პოზიციაზე:

ფუნქცია მოვალეობები:
  • კომპლექსის მობინადრეებთან კომუნიკაცია, მათ პრობლემებზე დროული რეაგირება;
  • პრობლემური სიტუაციების მართვა;
  • მოსახლეობასთან კომუნიკაცია საჭიროების შემთხვევაში, რაიმე ტექნიკური პრობლემის არსებობის შემთხვევაში საჭირო პირებთან და სამსახურებთან კონტაქტი;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • აუცილებელია მომსახურების სფეროში მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
  • აუცილებელია მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • აუცილებელია ინგლისური ენის ცოდნა სასაუბრო დონეზე;

პიროვნული თვისებები:
  • პრობლემური სიტუაციის მართვის უნარი;
  • კომფლიქტური სიტუაციის მართვის უნარი;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • ორგანიზებულობა;
  • გამართული კომუნიკაციის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;

სამუშაო პირობები:
  • 10:00 საათიდან 18:00 საათამდე;
  • ანაზღაურება 1200 ლარიდან;
  • სამუშაო ადგილი - საბურთალო, ტირიფების ქუჩა, 112-ის შენობის მიმდებარე ტერიტორია.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოგზავნოთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე Hr@benec.ge , გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება “საცხოვრებელი კომპლექსის მენეჯერი”.