ფუნქცია-მოვალეობები:
- პირველადი ბუღალტრული დოკუმენტაციის წარმოება;
- კომპანიის სააღრიცხვო პოლიტიკის მიხედვით ოპერაციების აღრიცხვა და კლასიფიკაცია;
- შესყიდვების/რეალიზაციების პირველადი დოკუმენტაციის კონტროლი და მისი პროგრამული ასახვა;
- გაყიდვების/შესყიდვების დოკუმენტაციის, ხელშეკრულებების, ინვოისების, ანგარიშ-ფაქტურების, მიღება-ჩაბარებების აქტების, შესყიდვების აქტების და ა. შ. კლიენტებთან გაფორმების უზრუნველყოფა, შენახვა/დაარქივება;
- დებიტორ-კრედიტორული ნაშთების კონტროლი, შედარების აქტების გაფორმება;
- პერიოდულ ინვენტარიზაციაში მონაწილეობის მიღება;
- სალაროს ნაშთის კონტროლი;
- საზოგადოების ხელმძღვანელის მხრიდან სხვა პროფესიული დავალებების შესრულება და რეპორტინგი;
- სხვადასხვა დავალებების შესრულება, რომლებიც გამომდინარეობს კომპანიის ბუღალტრის/აუდიტორის საქმიანობიდან.
სამუშაო პირობები:
ანაზღაურება: შეთანხმებით.
გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-დან 19:00 საათამდე;
ადგილმდებარეობა - ქ.თბილისი
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე :
zegaconsulting@gmail.com