ლოკაცია: სამგორი (გაყიდვების ოფისი)
სამუშაო ტიპი: სრული განაკვეთი
სამუშაო საათები: 09:00-18:00, ორშაბათი-შაბათი
ანაზღაურება: 2000+ (გამოცდილების მიხედვით)
ძირითადი მოვალეობები:
- სარეკლამო კამპანიების დაგეგმვა და მართვა სხვადასხვა ციფრულ არხებში (Facebook, Instagram, Linkedin, Google Ads);
- სოციალურ მედია არხებში განთავსებული კონტენტის რეკლამირება სამიზნე აუდიტორიის, სარეკლამო ბიუჯეტისა და მიზნების გათვალისწინებით;
- მონაცემების მუდმივი ანალიტიკა და მონიტორინგი (Google Analytics, Facebook Business Manager, Linkedin, Google Ads);
- სოციალურ პლატფორმების კონტენტის შექმნა;
- გაყიდვების გუნდთან კომუნიკაციის საფუძველზე სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა;
- დიზაინერთან აქტიური კომუნიკაცია და გვერდებისთვის ვიზუალების შექმნაში მონაწილეობის მიღება;
- ბაზრის კვლევა და კონკურენტების ანალიზი;
- რეკლამების ოპტიმიზაცია და A/B ტესტირება ეფექტიანობის გასაუმჯობესებლად;
- შესრულებული სამუშაოების რეპორტინგი უშუალო ხელმძღვანელთან;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- სამშენებლო სექტორში მუშაობის გამოცდილება სავალდებულოა;
- ციფრული რეკლამის პლატფორმების ცოდნა (Facebook Ads/Business Manager, Google Ads, , Linkedin , Google Analytics);
- Lead - კამპანიების შექმნა, შესაბამისი აუდიტორიის განსაზღვა, განთავსება, მონიტორინგი და რეპორტინგი;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება;
- აუცილებელია ინგლისური ენის მინიმუმ B2 დონეზე ცოდნა;