გაყიდვების მენეჯერი
თარიღები: 08 მაი - 19 მაი
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი
ენები: ქართული ინგლისური რუსული
გაყიდვები:  გაყიდვების მენეჯერი იურიდიული:  კორპორატიული სამართალი
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: archilch@yahoo.com
ცხადდება ვაკანსია გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე
სამუშაო გრაფიკი: სრული განაკვეთი
გამოცდილება: გამოცდილების გარეშე
მდებარეობა: თბილისი

მოვალეობები:
  • უშუალო შეხებაში იმყოფება ფირმის ყველა კლიენტთან;
  • აწარმოებს კლიენტებთან მოლაპარაკებებს.
  • შემოსავლების კონტროლი.
  • მართავს ფირმის სოც.მედიას და ვებ-გვერდს.
  • უნდა იყოს გუნდური მოთამაშე, ინდივიდუალური ხელწერით.
  • კანდიდატისგან მოითხოვება პოტენციურ კლიენტებთან (როგორც კორპორაციულ, ასევე ინდივიდუალურ) სწორი, მათთვის ხელსაყრელი კომუნიკაციის დამყარება, ფირმის სტაბილური, მზარდი შემოსავლის უზრუნველსაყოფად.
  • კანდიდატებს ვთავაზობთ კარგ მასალას, კვალიფიციური, გამოცდილი და რეიტინგული ადვოკატების სახით.

მოთხოვნები:
  • ენები ქართული, ინგლისური და რუსული (თავისუფლად საუბრის უნარის მქონე).
  • სტუდენტი; ბაკალავრი; მაგისტრი.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:
  • კომუნიკაბელური;
  • საქმიანი;
  • მიზანდასახული;
  • მოქნილი;
  • დეტალებზე ორიენტირებული და მაშტაბურად მოაზროვნე;
  • პასუხისმგებლობის უნარის მქონე.

პირობები:
  • კანდიდატების შერჩევა ჩატარდება ორ ეტაპად:
  • ფორმალური ეტაპი
  • გასაუბრება
  • უპირატესობა მიენიჭება მარკეტინგული გამოცდილების მქონე კანდიდატებს.
  • ანაზღაურება - მინიმალური (უზრუნველყოფს დასაქმებულის გამოცხადებას სამსახურში) + ფირმის ყველა კლიენტისგან %, სამართლიანი ანაზღაურების პრინციპით.
  • შესაძლოა მოხდეს გამოსაცდელი ვადით დასაქმება.
  • აუცილებელია დასაქმებულმა გამოამჟღავნოს საქმიანი თვისებები, ჰქონდეს (ჩამოუყალიბდეს) ფირმის შემოსავლების ზრდის სტრატეგია, მორგებული რეალურ შესაძლებლობებზე.
  • არ უნდა ეშინოდეს არასტანდარტული გადაწყვეტილებების მიღების, თუ დარწმუნებულია მათ დადებით შედეგებში.


ანაზღაურება: შეთანხმებით 
საადვოკატო ბიურო ეძებს გაყიდვების მენეჯერს. გთხოვთ დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოაგზავნოთ CV და სამოტივაციო წერილი ელ. ფოსტაზე : archilch@yahoo.com ვადა 19.05.2025