ადმინისტრირებისა და კომპენსაციების სპეციალისტი
თარიღები: 06 ივნ - 13 ივნ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი
ენები: ინგლისური
ბუღალტერია/ფინანსები:  ფინანსები(ზოგადი) სამედიცინო:  სხვა (სამედიცინო)
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: hr@psp.ge
კომპანია „პსპ ფარმა“ აცხადებს ვაკანსიას ადმინისტრირებისა და კომპენსაციების სპეციალისტის პოზიციაზე.

ფუნქცია-მოვალეობები
  • საკომპენსაციო და ადმინისტრაციული ტიპის ბრძანებების მომზადების მხარდაჭერა (ანაზღაურებადი შვებულება, დეკრეტი, ბიულეტენი, პოზიციისა და ხელფასის ცვლილებებზე შეთანხმების ხელშეკრულების მომზადება);
  • ახალი თანამშრომლებისთვის ხელშეკრულების მომზადება/გაცნობა და საჭიროების შემთხვევაში გაგრძელება/შეცვლა;
  • თანამშრომლებისთვის სიახლეების გაცნობა;
  • თანამშრომლებისთვის ცნობის/რეკომენდაციის მომზადება საჭიროების შემთხვევაში;
  • პსპ ფარმას თანამშრომლებისთვის სხვადასხვა ტიპის ღონისძიებების/ტრენინგების დაგეგმვაში მონაწილეობა;

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება: სასურველია, ბიზნესის ადმინისტრირების ან ფსიქოლოგიის მიმართულებით;
  • მსგავს პოზიციაზე ერთ წლამდე მუშაობის გამოცდილება;
  • ინგლისური ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
  • საქართველოს კანონმდებლობის და შრომის კოდექსის ცოდნა;
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
 
პიროვნული კომპეტენციები/უნარები:
  • სამუშაოს დაგეგმვის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
  • ეფექტური ვერბალური და წერითი კომუნიკაცია;
  • ორგანიზებულობა;
  • ოპერატიულობა;
  • დაკვირვებულობა;
  • პრობლემების გადაჭრის უნარი კომპეტენციის ფარგლებში;
  • დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
  • კონფლიქტების მართვის უნარი;

დაინტერესებულმა პირებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ განაცხადი შემდეგ ელ.ფოსტის მისამართზე: hr@psp.ge და სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. განაცხადების მიღების ბოლო ვადაა 13 ივნისი, 2025 წელი.