მეამა თავის გუნდში იწვევს აქტიურ და მოტივირებულ კანდიდატებს ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე .ანაზღაურება - 1200 ლარისამუშაო გრაფიკი- სრული , კვირაში 5 დღე (სამუშაო დღეები არის ცვალებადი) აქედან შესაბამისი ცვლის შემთხვევაში, შაბათ-კვირას დისტანციურად .სამუშაო საათები: 10:00-19:00 (1 საათიანი შესვენების დროით) , 40 საათიანი სამუშაო გრაფიკი .ადგილმდებარეობა: ქ.თბილისი, გივი ამილახვარის ქუჩა N2ვაკანტური ადგილი: 3მოვალეობები:შემომავალი და გამავალი ზარების მიღება და განხორციელება:- ზარების სწრაფი და პროფესიონალური პასუხის გაცემა
- მომხმარებელთან კომუნიკაცია ქართულ და/ან სხვა მოთხოვნილ ენებზე;
- ზარების კორექტულად და სრულყოფილად რეგისტრირება სისტემაში.
შეკვეთების მიღება, რეგისტრაცია და კორექტირება:- შეკვეთების მიღება ზარების, ჩათის ან სოციალური ქსელების საშუალებით;
- შეკვეთების სიზუსტის შემოწმება და სისტემაში შეყვანა;
- არსებული შეკვეთების კორექტირება და განახლება მომხმარებლის მოთხოვნის შესაბამისად;
- შეკვეთების სტატუსის მუდმივი კონტროლი და მომხმარებებლისთვის ინფორმაციის მიწოდება.
სოციალური მედიის მართვა:- მომხმარებელთა ჩეთებზე და კომენტარებზე დროული და თავშეკავებული პასუხის გაცემა;
- სოციალურ ქსელებში კოორდინირებული კომუნიკაციის უზრუნველყოფა;
Meama-ის უნიკალური პროდუქტის (დროფერის) შესწავლა:- პროდუქტის დეტალური გაცნობა და მისი უპირატესობების სწავლა;
- მომხმარებლებისთვის პროდუქტის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
- შეკვეთების ეფექტური მართვა პროდუქტის კონტექსტში.
სერვისებთან და ტექნიკურ სამსახურებთან ურთიერთობა:- პრობლემების დროული გადაჭრა და შესაბამისი სამსახურებისთვის გადამისამართება;
- ტექნიკური და ოპერაციული სერვისების კოორდინაცია;
- მომხმარებელთან დაკავშირებული საკითხების კომუნიკაცია სერვისებთან.
- აპარატების სპეციფიკის და მუშაობის პროცედურების კარგად ცოდნა;
- ტექნიკური დახმარების აღმოჩენა და საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებლის მხარდაჭერა
დოკუმენტაციის წარმოება:- მიღებული შეკვეთების საფუძველზე ინვოისების მომზადება და მომხმარებლებისათვის გაგზავნა;
- ინვოისების კონტროლი და საჭიროებისამებრ გადახდების მონიტორინგი.
B2B და B2C კომუნიკაცია:- აქტიური და ეფექტური კომუნიკაციის უზრუნველყოფა B2B და B2C მომხმარებლებთან;
- მომხმარებელთა მოთხოვნების გადაცემისა და კოორდინაციის უზრუნველყოფა;
- მომხმარებლის კმაყოფილების შემოწმება და პრობლემების დროული გადაწყვეტა.
მოთხოვნები და საჭირო უნარ-ჩვევები:- ელ. ფოსტის, ჩათისა და CRM სისტემების გამოყენების საბაზისო ცოდნა;
- სოციალური ქსელების (Facebook Messenger, WhatsApp Web და სხვ.) გამოყენება;
- Microsoft office -ის პროგრამების ცოდნა ;
- მომსახურების ხარისხისა და სტანდარტის დაცვა შემუშავებული ინსტრუქციის შესაბამისად;
- გუნდური მუშაობის უნარი:
- სწრაფი რეაგირების და პრობლემის გადაჭრის უნარი ;
- ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;
- ორგანიზებულობა და დროის მართვის უნარი
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:- აუცილებელია ანალოგიურ პოზიციაზე მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება ;
- ყველა ვაკანტური ადგილის შემთხვევასი აუცილებელია ქართული და ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა ;
- ერთ-ერთი ვაკანტური ადგილი მოიაზრებს დამატებით რუსული ენის ცოდნას საკომუნიკაციო დონეზე .
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით ელ. მისამართზე: career@meama.geგანაცხადის მიღების ბოლო ვადა: 2025 წლის 9 ივლისი გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.გაცნობებთ , რომ ჩვენს ვაკანსიაზე თქვენი მონაცემების გამოგზავნით, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, აცხადებთ თანხმობას რომ შპს "მეამა"-მ დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები ვაკანსიასთან შესაბამისობის დადგენის მიზნით. ამასთან, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შეიძლება განხილულ იქნას სხვა ვაკანტური პოზიციისთვის. თქვენი რეზიუმე შესაძლოა შენახული იქნას 1 წლის განმავლობაში
გისურვებთ წარმატებას!