მეამა თავის გუნდში იწვევს აქტიურ და მოტივირებულ კანდიდატებს გერმანულენოვანი ქოლ-ცენტრის ოპერატორის პოზიციაზე .ანაზღაურება - 1500 ლარი;სამუშაო გრაფიკი- სრული , კვირაში 5 დღე , ორშაბათიდან-პარასკევის ჩათვლით .სამუშაო საათები :10:00-19:00 ( 1 საათიანი შესვენების დროით) , 40 საათიანი სამუშაო გრაფიკი .ადგილმდებარეობა : ქ.თბილისი , გივი ამილახვარის ქუჩა N2მოვალეობები :- შემომავალი და გამავალი ზარების მიღება და განხორციელება;
- ზარების სწრაფი და პროფესიონალური პასუხის გაცემა
- მომხმარებელთან კომუნიკაცია ქართულ და/ან სხვა მოთხოვნილ ენებზე;
- ზარების კორექტულად და სრულყოფილად რეგისტრირება სისტემაში.
შეკვეთების მიღება, რეგისტრაცია და კორექტირება;- შეკვეთების მიღება ზარების, ჩათის ან სოციალური ქსელების საშუალებით;
- შეკვეთების სიზუსტის შემოწმება და სისტემაში შეყვანა;
- არსებული შეკვეთების კორექტირება და განახლება მომხმარებლის მოთხოვნის შესაბამისად;
- შეკვეთების სტატუსის მუდმივი კონტროლი და მომხმარებებლისთვის ინფორმაციის მიწოდება.
სოციალური მედიის მართვა;- მომხმარებელთა ჩეთებზე და კომენტარებზე დროული და თავშეკავებული პასუხის გაცემა;
- სოციალურ ქსელებში კოორდინირებული კომუნიკაციის უზრუნველყოფა;
Meama-ის უნიკალური პროდუქტის (დროფერის) შესწავლა;- პროდუქტის დეტალური გაცნობა და მისი უპირატესობების სწავლა;
- მომხმარებლებისთვის პროდუქტის შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
- შეკვეთების ეფექტური მართვა პროდუქტის კონტექსტში.
სერვისებთან და ტექნიკურ სამსახურებთან ურთიერთობა;- პრობლემების დროული გადაჭრა და შესაბამისი სამსახურებისთვის გადამისამართება;
- ტექნიკური და ოპერაციული სერვისების კოორდინაცია;
- მომხმარებელთან დაკავშირებული საკითხების კომუნიკაცია სერვისებთან.
- აპარატების სპეციფიკის და მუშაობის პროცედურების კარგად ცოდნა;
- ტექნიკური დახმარების აღმოჩენა და საჭიროების შემთხვევაში მომხმარებლის მხარდაჭერა;
დოკუმენტაციის წარმოება;- მიღებული შეკვეთების საფუძველზე ინვოისების მომზადება და მომხმარებლებისათვის გაგზავნა;
- ინვოისების კონტროლი და საჭიროებისამებრ გადახდების მონიტორინგი.
B2B და B2C კომუნიკაცია;- აქტიური და ეფექტური კომუნიკაციის უზრუნველყოფა B2B და B2C მომხმარებლებთან;
- მომხმარებელთა მოთხოვნების გადაცემისა და კოორდინაციის უზრუნველყოფა;
- მომხმარებლის კმაყოფილების შემოწმება და პრობლემების დროული გადაწყვეტა.
მოთხოვნები და საჭირო უნარ-ჩვევები:- ელ. ფოსტის, ჩათისა და CRM სისტემების გამოყენების საბაზისო ცოდნა;
- სოციალური ქსელების (Facebook Messenger, WhatsApp Web და სხვ.) გამოყენება;
- Microsoft office -ის პროგრამების ცოდნა ;
- მომსახურების ხარისხისა და სტანდარტის დაცვა შემუშავებული ინსტრუქციის შესაბამისად;
- გუნდური მუშაობის უნარი:
- სწრაფი რეაგირების და პრობლემის გადაჭრის უნარი ;
- ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნება;
- ორგანიზებულობა და დროის მართვის უნარი ;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები :- აუცილებელია ანალოგიურ პოზიციაზე მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება ;
- აუცილებელია ქართული და გერმანული ენების სრულყოფილად ცოდნა ;
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით ელ. მისამართზე: career@meama.geგანაცხადის მიღების ბოლო ვადა: 2025 წლის 9 ივლისიგთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.რეზიუმეების განხილვის შედეგად, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.გაცნობებთ , რომ ჩვენს ვაკანსიაზე თქვენი მონაცემების გამოგზავნით, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, აცხადებთ თანხმობას რომ შპს "მეამა"-მ დაამუშაოს თქვენი პერსონალური მონაცემები ვაკანსიასთან შესაბამისობის დადგენის მიზნით. ამასთან, თქვენს მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე შეიძლება განხილულ იქნას სხვა ვაკანტური პოზიციისთვის. თქვენი რეზიუმე შესაძლოა შენახული იქნას 1 წლის განმავლობაში.გისურვებთ წარმატებას!