ძირითადი პასუხისმგებლობები:
- კომპანიის შესყიდვების პროცესის წარმოება;
- დეპარტამენტებისაგან საქონლის მოთხოვნების პროგრამულად მიღება, დამუშავება;
- ვენდორების მოძიება, მომწოდებლების ფასებისა და საქონლის ხარისხის შესწავლა, მოლაპარაკება და საქონლის/მომსახურების შესყიდვა;
- საბაჟო პროცედურების წარმოება;
- ხელშეკრულების პირობების მართვა (ვადები) და მონიტორინგი;
- მარაგების კონტროლი;
- პერიოდული ანგარიშების მომზადება.
თუ გსურთ გახდეთ სწრაფად მზარდი კომპანიის გუნდის წევრი და აკმაყოფილებთ ზემოაღნიშნულ მოთხოვნებს, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსთან ერთად შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე
office@horizonsbatumi.com, სათაურში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - შესყიდვების მენეჯერი.