შ.პ.ს ,,ჯბჯ’’ აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზემდებარეობა თბილისი, მ.კოსტავას 37/39 (გრატო)სამუშაო გრაფიკი სრული: 10:00 საათიდან 18:00 საათამდე.შესვენება 1სთ; დასვენების დღეები შაბათი კვირა.ძირითადი მოვალეობები:- შეხვედრების ორგანიზება
- კომუნიკაბელურობა
- საოფისე პროტოკოლის საქმიანობის ორგანიზება
- საოფისე შეკვეთების განხორციელება;
- შემოსული და გასული კორესპონდენციის მართვა და დაარქივება;
- შემოსული დოკუმენტაციის იდენტიფიცირება და განაწილება;
- ბრძანებების, ხელშეკრულებებისა და სხვა ადმინისტრაციული დოკუმენტების წარმოება
მოთხოვნები:- სასურველია ჰქონდეს გამოცდილება აღნიშნულ სფეროში
- უმაღლესი განათლება (მისაღებია საშუალო განათლება)
- MS Office-ის ცოდნა, განსაკუთრებით MS Excel-ს
- რუსული და ინგლისური ენის ცოდნა აუცილებელია
პიროვნული თვისებები:- პუნქტუალურობა
- ორგანიზებულობა;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა.
ჩვენ გთავაზობთ:- მეგობრულ და სასიამოვნო გარემოს;
- სტაბილურ სამსახურსა და კონკურენტულ მზარდ ანაზღაურებას;
- პროფესიული ზრდისა და კარიერული განვითარების შესაძლებლობას;
- კომპანიის მობილურით ულიმიტო სასაუბრო დროს
ანაზღაურება 1000 ლარი (დარიცხული)დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგ ელ. მისამართზე: davidvashakidze77@gmail.comსათაურის ველში, გთხოვთ, მიუთითოთ პოზიციის დასახელება: "ოფის მენეჯერი".ველით თქვენს განაცხადს და გისურვებთ წარმატებებს!