„ბათუმის საერთაშორისო საკონტეინერო ტერმინალი“ აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: შესყიდვების ოფიცერი
მდებარეობა: ბათუმი
ძირითადი მოვალეობები:
- ადგილობრივი და უცხოელი მომწოდებლების მოძიება სათადარიგო ნაწილების, მასალებისა და მომსახურებების შესაძენად
- ფასებზე, გადახდის პირობებსა და მიწოდების ვადებზე მოლაპარაკება
- შესყიდვების მოთხოვნის საფუძველზე SAP სისტემაში Purchase Order-ების (PO) გაცემის უზრუნველყოფა
- შესყიდვებისა და მომსახურებების ხელშეკრულებების მომზადება
- SAP-ში მომწოდებლების სიების განახლება და შესყიდვების სტატუსის მონიტორინგი
- შეკვეთებისა და მომსახურებების დროული მიწოდების უზრუნველყოფა
- შესაბამისი დოკუმენტაციის (ინვოისები, საგადასახადო დოკუმენტები) მიღება და გადაცემა ფინანსურ განყოფილებას
- Purchase Order-ებსა და ინვოისებს შორის არსებული განსხვავებების ანალიზი და ანგარიშგება
- მომწოდებლების აკრედიტაცია და მათი შესრულების შეფასებატენდერების/აუქციონების ორგანიზება შესყიდვებისთვის
- შესყიდვების პოლიტიკის განახლება კორპორაციულ/გლობალურ პროცედურებთან შესაბამისობაში
- სხვა ამოცანები ადგილობრივი მენეჯმენტის ან გლობალური შესყიდვების ინსტრუქციის შესაბამისად
მოთხოვნები:
- გამოცდილება შესყიდვებისა და მიწოდების ჯაჭვის მიმართულებით
- კარგი კომუნიკაციის უნარი
- გუნდური მუშაობის უნარი, დეტალებზე ორიენტირებულობა, მაღალი პასუხისმგებლობა
- გამოცდილება SAP სისტემასთან მუშაობაში ჩაითვლება უპირატესობად
ენობრივი უნარები:
- ქართული — აუცილებელი
- ინგლისური — აუცილებელი
- რუსული — სასურველი