ოფის-მენეჯერი
თარიღები: 19 ივნ - 16 ივლ
მდებარეობა: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
მივლინება: არა
ხელფასი: 1200
განათლება: ბაკალავრი
ენები: ქართული ინგლისური
ადმინისტრაცია:  ოფისის მენეჯმენტი
ელ.ფოსტა გამოხმაურებისთვის: n.katamadze@nwds.world
ტელეფონი გამოხმაურებისთვის: +995 557 527 152
არქიადრე აცხადებს ვაკანსიას ოფის-მენეჯერის პოზიციაზე

ოფის მენეჯერის ძირითადი ფუნქციები და მოვალეობები:
პროექტული მხარდაჭერა:
  • მიმდინარე პროექტებთან დაკავშირებული ადმინისტრაციული და ლოჯისტიკური დავალებების შესრულება;
  • კონტაქტორებთან, დისტრიბუციასთან და სხვა პარტნიორებთან ეფექტური კომუნიკაცია;
  • არქიტექტორებისა და კვლევითი გუნდის კოორდინაცია, ინფორმაციის დროული მიმოცვლა.
ადმინისტრაციული მართვა:
  • სამუშაო გრაფიკების დაგეგმვა და კონტროლი;
  • ელ. ფოსტებზე რეაგირება, შეხვედრების ორგანიზება და კალენდრის მართვა;
  • შეხვედრების შედეგების პროტოკოლირება და შესაბამისი დოკუმენტაციის შენახვა.
დოკუმენტაცია და იურიდიულ-ფინანსური საკითხები:
  • იურისტებთან და ბუღალტერთან კომუნიკაცია;
  • კონტრაქტების, ტექნიკური დავალებების და სხვა ადმინისტრაციული დოკუმენტების მომზადებაში დახმარება.
ღონისძიებების ორგანიზება:
  • სემინარების, ვორქშოპებისა და კონფერენციების დაგეგმვასა და კოორდინაციაში ჩართვა;
  • მონაწილეებთან კომუნიკაცია და პროცესის ლოჯისტიკური მხარდაჭერა.
ოფისის გამართული ფუნქციონირება:
  • საოფისე ტექნიკის, ავეჯისა და სხვა საჭირო ნივთების შეკვეთა და მარაგების კონტროლი;
  • ოფისური სივრცის ოპტიმალური მართვა.
მონაცემთა ბაზების მართვა:
  • ორგანიზაციის საკონტაქტო ბაზის განახლება, მართვა და დაცვა.

მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება
  • აუცილებელია ერთწლიანი სამუშაო გამოცდილება
  • ქართული და ინგლისური ენების ცოდნა

ანაზღაურება: 1200 ლარი

დაინტერესების შემთხვევაში გამოაგზავნეთ თქვენი CV/რეზიუმე შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: n.katamadze@nwds.world
ან დაგვიკავშირდით ნომერზე: +995 557 527 152