- ტვირთის მიღება, გარეგნული დათვალიერება და შესაბამისი დოკუმენტაციის გადამოწმება;
- საბაჟო და ლოგისტიკურ პროცედურებთან დაკავშირებული დოკუმენტაციის მომზადება;
- ტვირთის მიღების დროს მისი გარეგანი ინსპექტირება და ნებისმიერი შეუსაბამობის (დაზიანების, დანაკლისის, როგორც წონაში, ასევე, ადგილების რაოდენობაში) აღრიცხვა, აქტის შედგენის მოთხოვნა ტერმინალში და ინფორმაციის ქსელში ასახვა.
- ტვირთის გაცემის პროცესის მართვა და შესაბამისი დოკუმენტების გადამოწმება განსაბაჟებელ გზავნილებზე დეკლარირების ვადის კონტროლი და ელექტრონული აღრიცხვა;
- ტვირთის მდგომარეობის პერიოდული შემოწმება და საჭიროების შემთხვევაში პასუხისმგებელი პირების ინფორმირება
- უსაფრთხოების ნორმების დაცვა ტვირთის გადაადგილებაზე.
- თანამშრომლობა საბაჟო ოფიცრებთან.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- საშუალო ან უმაღლესი განათლება (უპირატესობად ჩაითვლება ლოგისტიკის, მენეჯმენტის ან რელევანტურ სფეროში განათლება);
- საბაჟო და ლოგისტიკური პროცესების საბაზისო ცოდნა;
- სასურველია საწყობის მართვის სისტემებში მუშაობის გამოცდილება;
- სასურველია რუსული და ინგლისური ენის საშუალო დონეზე ცოდნა;
- MS Office, Windows, კარგი ცოდნა.
უნარ-ჩვევები:
- პუნქტუალური;
- პასუხისმგებლიანი;
- სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის მართვის უნარი;
- დეტალებზე და სიზუსტეზე ორიენტრირებული;
- ფიზიკური დატვირთვის გაწევის უნარი და მზადყოფნა;
- გუნდური მუშაობის უნარი.
დაინტერესებულ პირებს გთხოვთ, გამოაგზავნეთ თქვენი რეზიუმე
14 ივლისის ჩათვლით მისამართზე:
career@dhl.ge და სათაურის ველში მიუთითეთ პოზიციის დასახელება, რათა მოხდეს თქვენი კანდიდატურის განხილვა.
კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებისას DHL-ის საქართველოს წარმომადენლობა კომპანია შპს “ჯორჯიან ექსპრესი“ ხელმძღვანელობს პერსონალური მონაცემების დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებით. პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია დადგინდეს კანდიდატის შესაბამისობა ვაკანსიის მოთხოვნებთან. DHL-ის საქართველოს წარმომადენლობა კომპანია შპს “ჯორჯიან ექსპრესი“-ში კანდიდატის მონაცემები ინახება არაუმეტეს 6 თვის ვადით.