სამსარა აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიციაზე
ანაზღაურება 1500 ლარი
მომხმარებელთა მხარდაჭერის მენეჯერის ფუნქცია-მოვალეობები:
- მომხმარებლის გადამოწმება ვერიფიკაციის შესახებ.
- სერვის ცენტრში მომსახურეობის გაწევა რეგისტრაციასა და ვერიფიკაციაში.
- სალაროს ოპერეციაების წარმოება.
- გადამოწმებული(დამუშავებული) საკითხის მიწოდება მომხმარებელთან.
- ხარვეზის შემთხვევაში, ინფორმაციის გადამოწმება შესაბამის დეპარტამენტთან.
- კომპანიაში არსებული მომსახურეობის სტანდარტების დაცვა.
- სატელეფონო კომუნიკაცია მომხმარებლებთან.
- ქოლ-ცენტთან მუდვინი კომუნიკაცია და მხარდაჭერა.