კომპანია „ას ჯორჯია“ აცხადებს ვაკანსიას ბიზნესის განვითარების მენეჯერის პოზიციაზე მოვალეობები და ვალდებულებები- ბიზნესის განვითარების სტრატეგიის განსაზღვრა, შემუშავება და განხორციელება;
- სტრატეგიული ხედვიდან და ბიზნესის საერთო სურათიდან გამომდინარე მიზნებისა და ამოცანების დასახვა, განვითარებისა და გაუმჯობესების მიზნით;
- პოტენციური პარტნიორების მოზიდვა, საქმიანი ურთიერთობის წარმოება, სისტემაში ჩართვა და განვითარება;
- გარიგების რისკების შეფასება პარტნიორების მოთხოვნების შესაბამისად;
- ბაზრის პერიოდული ანალიზი, კონკურენტული უპირატესობის მოპოვებისა და შესაძლებლობის დადგენის მიზნით;
- შედეგების მუდმივი მონიტორინგი, ბიზნეს მოდელთან პროდუქტის განვითარების შესაბამისობის დადგენის მიზნით;
- ბიუჯეტირება და ფინანსური მიზნების განსაზღვრა;
- პროექტის განვითარებაში ჩართულ ჯგუფებთან მუდმივი კომუნიკაცია;
- ახალი ინოვაციური სტრატეგიებისა და ტექნოლოგიების დანერგვისკენ მუდმივი სწრაფვა.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: - უმაღლესი განათლება: ფინანსები/ეკონომიკა/ ბიზნეს ადმინისტრირება;
- ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა;
- ბიზნესის განვითარების, პროდუქტის განვითარებისა და პროექტების მართვის მენეჯერად მუშაობის გამოცდილება;
- გუნდის მართვის გამოცდილება.
პიროვნული თვისებები/უნარ-ჩვევები; - დროის ეფექტურად მართვის უნარი;
- ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- პრობლემური სიტუაციების მართვის უნარი;
- კომუნიკაციისა და მოლაპარაკების უნარი;
- მოქნილობა და ტაქტიკური მიდგომა საქმისადმი;
- ლიდერული უნარები;
- კომპლექსური დავალებების მართვა;
- საქმისადმი ინოვაციური მიდგომა და მუდმივად სიახლეების ძიების უნარი.
სამუშაო პირობები: სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათი-პარასკევი: 09:00 სთ-დან 18:00 სთ-მდე ანაზღაურება: შეთანხმებით (კვალიფიკაციიდან გამომდინარე) ადგილმდებარეობა: თბილისი, ისანი, ბერი გაბრიელ სალოსის გამზირი. დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: career@asgeorgia.ge ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.