10 ნოე - 09 დეკ
სტანდარტი
მარკეტინგის მენეჯერი
თბილისი, საბურთალო, ალ.ყაზბეგის გამზ.
ვაკანსიაზე გამოხმაურება

ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:

  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია: მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR) მარკეტინგის მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო: საცალო ვაჭრობა საცალო ვაჭრობა სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები სილამაზე/თავის მოვლა
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: უფროსი რგოლი
  • განაკვეთი: სრული განაკვეთი
  • დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
  • სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან

დამსაქმებლის მოთხოვნები:

  • გამოცდილება აუცილებელია: 3-დან 5 წლამდე
  • სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):
    მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR) მარკეტინგის მენეჯმენტი
  • ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):
    საცალო ვაჭრობა საცალო ვაჭრობა
    სამომხმარებლო საქონელი და სერვისები სილამაზე/თავის მოვლა
  • გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი,უფროსი რგოლი
  • მინიმალური განათლების დონე: ბაკალავრი
  • საგანმანათლებლო პროგრამები: ბიზნესის ადმინისტრირება (მარკეტინგი), მარკეტინგი, მარკეტინგი (ინგლისურენოვანი)
  • ენები: ქართული,ინგლისური,რუსული
„ბიუთი ბარი“ არის სივრცე, სადაც წარმოდგენილია კორეული კანის მოვლის საშუალებების ყველაზე დიდი ასორტიმენტი საქართველოში.
ჩვენ ვეძებთ კრეატიულ, მონაცემებზე დაფუძნებულ მარკეტინგის მენეჯერს, რომელიც უხელმძღვანელებს ჩვენს მარკეტინგულ ინიციატივებს და განავითარებს Beauty Bar-ს.

ძირითადი მოვალეობები
  • სტრატეგიული დაგეგმვა და შესრულება
  • ბიზნეს მიზნებთან შესაბამისი მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავება და განხორციელება
  • ყოველთვიური, კვარტალური და წლიური მარკეტინგული შესრულების ანგარიშების მომზადება
  • მარკეტინგული ანგარიშების/კამპანიების/ინიციატივების ეფექტურობის შეფასება და საჭიროების შემთხვევაში ცვლილებების განხორციელება
  • ბაზრის კვლევა და კონკურენტების ანალიზი
  • მარკეტინგული ბიუჯეტის ეფექტური მართვა და ROI-ის ოპტიმიზაცია ყველა არხზე

ციფრული მარკეტინგი
  • მონაწილეობა ვებსაიტის ოპტიმიზაციაში, განვითარებასა და განახლებებში Shopify-ს პლატფორმაზე
  • ელექტრონული კომერციის მუშაობისა და მომხმარებლის გამოცდილების მართვა და გაუმჯობესება
  • აქტიური მონაწილეობა SEO ოპტიმიზაციაში ორგანული ძიების რეიტინგის გასაუმჯობესებლად
  • სოციალური მედიის ყველა პლატფორმის (Instagram, Facebook, TikTok, YouTube, Web და ა.შ.) მართვა
  • ციფრული სარეკლამო კამპანიების (Google Ads, Meta Ads და ა.შ.) შექმნა, განხორციელება, მონიტორინგი და რეპორტინგი
  • Email მარკეტინგის, SMS მარკეტინგის კამპანიებისა და ავტომატიზაციის სტრატეგიების შემუშავება და განხორციელება
  • ბიზნეს განვითარების საჭიროებებზე დაფუძნებული სხვა ციფრული მარკეტინგული კამპანიების შემუშავება და განხორციელება
  • ციფრული მარკეტინგის მონაცემების მონიტორინგი და მათი გაუმჯობესება

ბრენდის განვითარება
  • Beauty Bar-ის ბრენდის იდენტურობისა და პოზიციონირების შენარჩუნება და განვითარება
  • ბრენდის გაიდლაინების შემუშავება და თანმიმდევრულობის უზრუნველყოფა ყველა არხებზე
  • სამიზნე აუდიტორიასთან დამაჯერებელი ბრენდული ნარატივების შექმნა
  • პარტნიორობის დამყარება ადგილობრივ კომპანიებთან, ბრენდებთან და ინფლუენსერებთან

კონტენტის შექმნა და მართვა
  • ვებსაიტის, სოციალური მედიისა და სხვა მარკეტინგული არხებისთვის კონტენტ სტრატეგიის შემუშავება და განხორციელება
  • სტატიკური კონტენტის მომზადება სოციალური მედიის პოსტებისა და რეკლამებისთვის
  • ვიდეო კონტენტის შექმნა (საჭიროების შემთხვევაში, არაპროფესიულ დონეზე)
  • კონტენტ კრეატორებთან კომუნიკაცია დროული და ხარისხიანი კონტენტის შესაქმნელად
  • კონტენტ კალენდრის მართვა და გამოქვეყნების უზრუნველყოფა
  • ბეჭდვისთვის მარკეტინგული მასალების მომზადება (ბროშურები, ფლაერები, ბანერები და ა.შ.)

მომხმარებელთა ჩართულობა
  • BB Club-ის მართვა და განვითარება (ლოიალობის პროგრამა, რეფერალური პროგრამა, ბლოგები და ქომიუნითი მენეჯმენტი და ა.შ.)
  • მომხმარებელთა შენარჩუნების სტრატეგიების შემუშავება და განხორციელება
  • მაღაზიაში საპრომოციო აქტივობებისა და მარკეტინგული ღონისძიებების შემუშავება და განხორციელება
  • მომხმარებელთა სეგმენტაციაზე დაფუძნებული პერსონალიზებული მარკეტინგული კამპანიების შექმნა
  • მომხმარებელთა უკუკავშირის მართვა და ინფორმაციის ინტეგრირება მარკეტინგულ სტრატეგიებში

გუნდური ლიდერობა და თანამშრომლობა
  • გაყიდვების გუნდთან მჭიდრო კოლაბორაცია მარკეტინგული აქტივობების შესაბამისობის უზრუნველსაყოფად
  • კოორდინაცია გარე სააგენტოებთან, მომწოდებლებთან და პარტნიორებთან

სხვა მოვალეობები
სხვა მარკეტინგული აქტივობების დაგეგმა და განხორციელება, რომლებიც რელევანტურია ამ პოზიციისთვის

საჭირო კვალიფიკაცია
განათლება და გამოცდილება
  • ბაკალავრის ხარისხი მარკეტინგში, ბიზნესის ადმინისტრირებაში ან მასთან დაკავშირებულ სფეროში
  • მინიმუმ 3-5 წლიანი გამოცდილება მარკეტინგში, სასურველია საცალო ვაჭრობის ან სილამაზის ინდუსტრიაში

ტექნიკური უნარები
  • ციფრული მარკეტინგის ინსტრუმენტებისა და პლატფორმების ღრმა ცოდნა
  • სოციალური მედიის მართვის ინსტრუმენტების ცოდნა
  • ანალიტიკური პლატფორმების (Google Analytics, Meta Insights) გამოცდილება
  • გრაფიკული დიზაინის ინსტრუმენტების (Canva, Adobe Creative Suite) ცოდნა
  • Email მარკეტინგის პლატფორმების (Mailchimp, Klaviyo, Yotpo და ა.შ.) გამოცდილება
  • SMS მარკეტინგის პლატფორმების გამოცდილება
  • Google Merchant Center-ის გამოცდილება სასურველია
  • Shopify-ს გამოცდილება სასურველია

ენის ცოდნა
ქართული
ინგლისური B2 დონე

პირადი თვისებები
  • სტრატეგიული და ანალიტიკური აზროვნება
  • წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარები
  • კრეატიული აზროვნება
  • დეტალებზე ორიენტირებული
  • პროექტების მართვის და ორგანიზების უნარები
  • მონაცემებზე დაფუძნებული ეფექტური გადაწყვეტილებების მიღების უნარი
  • სწრაფად ცვალებად გარემოში მუშაობის შესაძლებლობა
  • K-beauty ტრენდებისა და კულტურის ცოდნა სასურველია
  • გატაცება სილამაზით, კანის მოვლითა და ველნესით
  • მომხმარებელზე ორიენტირებული მიდგომა
  • თვითმმართველობა და პროაქტიულობა
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • ადაპტირებადობა და ინოვაციებისადმი ღიაობა
  • შედეგზე ორიენტირებული

რას ვთავაზობთ
  • კონკურენტუნარიანი ხელფასი
  • საბონუსე სისტემა
  • პროფესიული განვითარების შესაძლებლობები
  • ფასდაკლებები არსებულ პროდუქტებზე
  • K-beauty-ის დანერგავის შესაძლებლობა საქართველოში

როგორ მოგვწეროთ
გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ-მისამართზე: info@beautybar.ge
თემის ველში მიუთითეთ "მარკეტინგის მენეჯერი"
მარკეტინგი/ საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR)
მარკეტინგის მენეჯმენტი
ნახვები
უნიკალური ნახვები