შემდეგი
11 ნოე - 10 დეკ
სტანდარტი
აღმასრულებელი დირექტორის თანაშემწე
თბილისი
ჰოლდინგური კომპანია
ვაკანსიაზე გამოხმაურება
ელ. ფოსტა: Careerholding1@gmail.com
ინფორმაცია ვაკანტური პოზიციის შესახებ:
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია: ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება - ინდუსტრია / სფერო: დასვენება და მოგზაურობა
სტუმართმოყვარეობა - გამოცდილების დონე / რგოლი: საშუალო რგოლი
- განაკვეთი: სრული განაკვეთი
- დასაქმების ფორმა: ვადიანი კონტრაქტი
- სამუშაოს ადგილმდებარეობა: ოფისიდან/სამუშაო ადგილიდან
დამსაქმებლის მოთხოვნები:
- გამოცდილება აუცილებელია: გამოცდილება 3 წლიდან
- სპეციალობა / სპეციალიზაცია(აუცილებელი):ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება - ინდუსტრია / სფერო(აუცილებელი):დასვენება და მოგზაურობა
სტუმართმოყვარეობა - ენები: ინგლისური
„ჰოლდინგური კომპანია“ აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: აღმასრულებელი დირექტორის თანაშემწე
სამუშაო ადგილი: თბილისი
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
პიროვნული თვისებები:
თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ კომპანიამ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში. დამსაქმებელმა თქვენი რეზიუმე შესაძლოა განიხილოს სხვა რელევანტური ვაკანსიის შემთხვევაშიც.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ელ. მისამართზე:Careerholding1@gmail.com
გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
გისურვებთ წარმატებას!
სამუშაო ადგილი: თბილისი
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- აღმასრულებელი დირექტორის ყოველდღიური საქმიანობის ორგანიზება;
- სხვადასხვა მნიშვნელოვან საკითხებზე საორგანიზაციო, ადმინისტრაციულ და ლოჯისტიკურ საკითხებში დახმარება;
- შეხვედრების ორგანიზება, საჭიროების შემთხვევაში მათში მონაწილეობის მიღება, როგორც საქართველოში, ისე საქართველოს ფარგლებს გარეთ;
- დოკუმენტაციების თარგმნა;
- აღმასრულებელ დირექტორთან შეთანხმებით ადგილობრივ და უცხოელ პარტნიორებთან კომუნიკაციის პროცესებში ჩართულობა;
- საკონფერენციო დარბაზების, ოთახების, ტაქსის, კურიერის, ფრენების, სასტუმროების, რესტორნების და სხვ. - დაჯავშნა, როგორც საქართველოში, ისე საქართველოს ფარგლებს გარეთ;
- შეხვედრებისა და მივლინებებისთვის დოკუმენტების მომზადება;
- მმართველი რგოლის მიმართვების შედგენა მათივე დავალებით და თანამშრომლებისთვის გადამისამართება;
- მენეჯმენტის დავალებით სხვა ისეთი ფუნქციების შესრულება რაც შეიძლება შედიოდეს პირადი ასისტენტის მოვალეობაში;
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის არანაკლებ 3 წლის გამოცდილება;
- საოფისე (MS Office) პროგრამების ცოდნა;
- ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა;
პიროვნული თვისებები:
- ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
- კომუნიკაბელურობა;
- გუნდურ მუშაობაზე ორიენტირებული;
- მართვისა და ორგანიზების უნარი;
თქვენ მიერ გამოგზავნილი რეზიუმე, "პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ" საქართველოს კანონის შესაბამისად, შესაძლოა შეიცავდეს პერსონალურ მონაცემებს, მათ შორის, განსაკუთრებული კატეგორიის მონაცემებსაც. რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ადასტურებთ, რომ თანახმა ხართ კომპანიამ დაამუშაოს და შეინახოს თქვენი პერსონალური მონაცემები 1 წლის განმავლობაში. დამსაქმებელმა თქვენი რეზიუმე შესაძლოა განიხილოს სხვა რელევანტური ვაკანსიის შემთხვევაშიც.
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ელ. მისამართზე:Careerholding1@gmail.com
გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.
გისურვებთ წარმატებას!
ადმინისტრაცია / ბიზნესის მართვა
ადმინისტრაციული ასისტირება
ნახვები
უნიკალური ნახვები