ოფისის მენეჯერი/ოპერატორი

თბილისი სრული განაკვეთი ტურისტული კომპანია GT COM
გამოცდილება: ერთ წელზე ნაკლები ენები: რუსული
ადმინისტრაცია: ოფისის მენეჯმენტი

ტურისტული კომპანია „GT COM აცხადებს ვაკანსიას  ოფისის მენეჯერის/ოპერატორის პოზიციაზე

 

ძირითადი ფუნქცია - მოვალეობები:

  • საოფისე საბუთების წარმოება;
  • ვიზებზე ანკეტების შევსება და სხვა საჭირო საბუთების მომზადება;
  • ფინანსებთან და ფინანსურ დოკუმენტაციასთან მუშაობა;
  • სატრანსპორტო გადამყვან ორგანიზაციებთან ურთიერთობა;
  • სარეკლამო ინფორმაციის გავრცელება

 

აუცილებელი მოთხოვნები:

  • სასურველია ლოგისტის სფეროში გამოცდილება;
  • რუსული ენის  კარგი ცოდნა;
  • საოფისე კომპიუტერული პროგრამების და სოციალური ქსელების კარგი ცოდნა; (Word, Excel, Power Point, Internet, Facebook და ა.შ.);
  • აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება.

 

პიროვნული თვისებები:

  • ორგანიზებულობა, პუნქტუალურობა, კარგი კომუნიკაციის უნარი;
  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • კომუნიკაბელური;
  • კლიენტის დარწმუნების უნარი;
  • გუნდურ მუშაობაზე ორიენტირებული;
  • გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღების უნარი.

 

 ანაზღაურება კვალიფიკაციის მიხედვით: ფიქსირებული ხელფასი + ბონუსები

 

დაინტერესებულმა პირებმა გამოაგზავნეთ CV ელექტრონულ მისამართზე: gtgeorgia.info@gmail.com