გაყიდვების წარმომადგენლი

თბილისი სრული განაკვეთი ჩემი ოფისი
ხელფასი: 600 - 2500
გაყიდვები: გაყიდვები(ზოგადი), სავაჭრო წარმომადგენელი

„ჩემი ოფისი“ გახლავთ პრინტერების საბეჭდი მასალების წარმოებისა და გაყიდვების სფეროში ლიდერი კომპანია იგი თანამშრომლობს წამყვან კომპანიებთან საქართველოს ბაზარზე. ესაჭიროება აქტიური პიროვნება HP, Canon, Xerox პროდუქციასთან სამუშაოდ. დამატებითი ინფორმაციისათვის გთხოვთ ეწვიეთ საიტს http://myoffice.com.ge/about-our-company-ka/.

ჩემი ოფისი“ აცხადებს ვაკანსიას გაყიდვების წარმომადგენლის პოზიციაზე

ძირითადი მოვალეობები:

  • კლიენტების კონსულტირება საოფისე ტექნიკასა და კარტრიჯებთან დაკავშირებით;
  • როგორც არსებულ ასევე პოტენციურ მომხმარებლებთან მეგობრული ურთიერთობის ჩამოყალიბება/შენარჩუნება;
  • გაყიდვების ზრდის ხელშეწყობა;
  • გაყიდვების გეგმის შესრულება;
  • შეთავაზებების და პრეზენტაციების მომზადება;
  • კომპანიის გასართობ ღონისძიებებზე დასწრება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • პრეზენტაბელური პიროვნება;
  • სასურველია მართვის მოწმობა;
  • უპირატესობად ჩაითვლება აღნიშნულ პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • სასურველია უმაღლესი განათლება ან დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი;
  • სასურველია რუსული ენის საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა.

პიროვნული უნარ-ჩვევები:

  • სიახლეებისა და კომპიუტერული ტექნოლოგიების მიმართ ინტერესი;
  • მიზანდასახულობა;
  • რთულ სიტუაციებში გადაწყვეტილების სწრაფად მიღების უნარი;
  • პოზიტიური;
  • კოლექტივთან მეგობრული.

სამუშაო პირობები:

  • შერჩეული კანდიდატები ადგილზე შეისწავლიან გაყიდვების თანამედროვე მიდგომებს;
  • დახვდებათ დინამიური სამუშაო გარემო;
  • კომპანიის ავტომობილი;
  • ულიმიტო სასაუბრო დრო;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა.

ანაზღაურება ხდება ფიქსირებულს + ბონუსური სისტემით 600-2500 ლარი.

თუ თქვენ ხართ მიზანსწრაფული პიროვნება და გსურთ მიაღწიოთ წარმატებას იჩქარეთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ მისამართზე: hr@myoffice.com.ge, 2019 წლის 24 ივნისის ჩათვლით გთხოვთ სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება გაყიდვების წარმომადგენლი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.