საოპერაციო დირექტორი ფოთში

ფოთი სრული განაკვეთი სამშენებლო კომპანია
განათლება: ბაკალავრი გამოცდილება: 5 - 7 წლამდე
TOP მენეჯმენტი: საოპერაციო დირექტორი/COO

სამშენებლო კომპანია დაინტერესებულ კანდიდატებს სთავაზობს საოპერაციო დირექტორის პოზიციაზე დასაქმებას.

კომპანიის შესახებ: კომპანიას აქვს ქვიშა-ღორღის, ბეტონის წარმოება, ასევე სამშენებლო მძიმე ტექნიკის დიდი ბაზა. ყველა ჩამოთვლილი მიმდინარეობა ემსახურება სამშენებლო ინფრასტრუქტურულ პროექტებს, რომელიც არის კომპანიის ძირითადი მიმართულება.

პოზიციის შინაარსი: ოპერაციების მენეჯერის მთავარი ფუნქციაა, უზრუნველყოს წარმოების, ტრანსპორტის, სერვისისა და ლოჯისტიკის ეფექტური, კოორდინირებული მუშაობა, შრომის უსაფრთხოებისა და გარემოს დაცვის ნორმების გათვალისწინებით, შეიმუშავოს პერსონალისთვის ოპტიმალური სამუშაო პროცესები, უზრუნველყოს პერსონალის სწავლება და მათი მენეჯერული უნარების განვითარება.

პოზიცია: საოპერაციო დირექტორი

სამუშაო განაკვეთი: სრული

პოზიცია ექვემდებარება: გენერალურ დირექტორს

პოზიციის ადგილმდებარეობა: ფოთი

ფუნქცია-მოვალეობები:

  • დაქვემდებარებული დეპარტამენტების საქმიანობის კოორდინაცია/მონიტორინგი;
  • ეფექტური კომუნიკაციის უზრუნველყოფა, როგორც მის დაქვემდებარებულ დეპარტამენტებს შორის, ასევე გარე მხარეებთან;
  • გეგმების შესრულების მაჩვენებლის განსაზღვრა და მართვა;
  • საწარმოო, სატრანსპორტო და ლოჯისტიკის განყოფილებების სამუშაო პროცესების ოპტიმალური ვარიანტის შემუშავება და დანერგვა;
  • შრომის უსაფრთხოების, გარემოს უსაფრთხოებისა და ხარისხის უზრუნველყოფის სისტემის დანერგვა;
  • ლაბორატორიის სამუშაო პროცესების ოპტიმიზაცია;
  • დაქვემდებარებული პერსონალის მართვა, სამუშაო გრაფიკების შემუშავება, შესრულებული სამუშაოს შეფასება, შესაბამისი სწავლებების უზრუნველყოფა;
  • მენეჯმენტთან პერიოდული რეპორტინგი;
  • ორგანიზაციული პროცესების შეფასება და მუდმივ ოპტიმიზაციაზე ზრუნვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • უმაღლესი განათლება ბიზნეს ადმინისტრირების, მენეჯმენტის ან ეკონომიკის მიმართულებით;
  • COO ან მსგავს მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 5 წლიანი გამოცდილება;
  • ბიზნეს-პროცესების ანალიზისა და გამართვის უნარი, სასურველია Process Mapping-ის ცოდნა;
  • ძირითადი ბიზნეს ფუნქციების ცოდნა, როგორიც არის წარმოების, შესყიდვების, ფინანსური და HR ფუნქციები;
  • კომპიუტერული (MS Office, Word, Excel, Project) პროგრამების ცოდნა;

პიროვნული უნარები:

  • პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • გუნდის მართვისა და მენეჯერული უნარები;
  • კომუნიკაბელურობა;
  • სტრესულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი;
  • გადაწყვეტილების მიღებისა და პრობლემის გადაჭრის უნარი.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: vacancy1122@hr.ge

დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.

წერილის სათაურში გთხოვთ მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.