სერვის ადმინისტრატორი

თბილისი სრული განაკვეთი საქართველოს ფოსტა
ხელფასი: 550
გამოცდილება: ერთ წელზე ნაკლები ენები: ინგლისური, რუსული
ადმინისტრაცია: მონაცემთა დამუშავების ოპერატორი

შპს „საქართველოს ფოსტა“ აცხადებს ვაკანსიას სერვის ადმინისტრატორის თანამდებობაზე.

სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით - 09:00 – 17:00, შაბათი 10:00 – 14:00;

ანაზღაურება - 550 ლარი

ძირითადი მოვალეობები:

  • სერვისცენტრის მომხმარებლების მომსახურება, კერძოდ:
  • მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და საჭიროებისამებრ გადამისამართება;
  • პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება;
  • საფოსტო ბარათების, მარკებისა და კონვერტების გაყიდვა.
  • მომხმარებელთა კონსულტაცია გზავნილის დამისამართებასა და თანმხლები დოკუმენტების შევსებისას.
  • მომხმარებლებისაგან სხვადასხვა ტიპის განცხადებების მიღება;
  • მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:

  • სასურველია 3 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;
  • ქართული ენის ცოდნა;
  • ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;
  • MS პროგრამების ცოდნა;

უნარ–ჩვევები:

  • სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
  • მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • გამართულად მეტყველება;
  • გუნდური მუშაობა.

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:

  • გასაუბრება;
  • მოსამზადებელი ეტაპი 2 კვირა.

კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე ან CV შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge

მიმაგრებული ფაილი: გადმოწერა