კლიენტთა მომსახურების წარმომადგენელი

თბილისი სრული განაკვეთი ვაინორ ბოს
მივლინება: არა
ენები: გერმანული
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
ორგანიზაციის შესახებ:
10 წელზე მეტია, რაც ჩვენი კომპანია შპს ,,ვაინორ ბოს,, თანამშრომლობს გერმანულ კომპანიასთან. მას პარტნიორობას ვუწევთ შეკვეთების კონსტრუქციული ნაწილის დამუშავებაში, დაახ. 40-კაციანი გუნდით.
ჩვენი სამუშაო გუნდის გასაზრდელად თბილისში ვეძებთ მოტივირებულ კლიენტთა მომსახურების წარმომადგენელს მარკიზების სფეროში

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • გერმანული ენის კარგი ცოდნა.
  • ტექნიკური უნარების საფუძვლიანი ფლობა.
  • სისტემურად და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი.
  • კლიენტზე ორიენტირებული მიდგომა და ინიციატივების წამოყენების უნარი.
  • გრძელვადიანი თანამშრომლობის ინტერესი.
  • MS –Office პროგრამების  ცოდნა.

ძირითადი მოვალეობები:
  • კლიენტთა მომსახურება სატელეფონო და ელექტრონული მიმოწერის მეშვეობით.
  • შეკვეთების დამუშავება.
  • ხარისხის შენარჩუნება და მუდმივი გაუმჯობესება.

ჩვენ გთავაზობთ:
  • საიმედო და გრძელვადიანი სამუშაო ადგილი.
  • უშუალო ურთიერთობა მენეჯმენტთან, გადაწყვეტილების მიღების მოქნილი პროცესი.
  • საჭიროების შემთხვევაში, ოჯახზე ორიენტირებული ხელშემწყობი სამუშაო გრაფიკი.
  • ინდივიდუალური და თანმიმდევრული განვითარების შესაძლებლობა
  • სამედიცინო დაზღვევა.
  • შეთანხმებაზე დაფუძნებული ადეკვატური ანაზღაურება.

დაინტერესდით?
თუ გსურთ, გახდეთ ჩვენი გუნდის წევრი, მაშინ მოხარული ვიქნებით, თუ მივიღებთ თქვენს სრულყოფილ რეზიუმეს გერმანულ ენაზე 15.02. 2021-მდე მოცემულ E-mail-ზე: tbs@weinor.de