კომპანია OneSoft აცხადებს ვაკანსიას 1C ტექნიკური მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე.
კომპანიის შესახებ:
კომპანია OneSoft წარმოადგენს 1C-ის მაღალხარისხიანი სისტემების (ცნობილია, როგორც ERP სისტემები) პროვაიდერს საქართველოს ბაზარზე. კომპანიის მისიაა, ხელი შეუწყოს ბიზნეს-პროცესების სისტემატიზირებული მართვის განვითარებას საქართველოში, ხოლო მიზანი - 1C-ის უახლესი პროგრამული გადაწყვეტილებების ხელმისაწვდომობის ზრდა და ბიზნესის თანამედროვე მართვის კულტურის დამკვიდრებაა.
დეტალური ინფორმაცია კომპანიის შესახებ შეგიძლიათ, იხილოთ ვებ-გვერდზე: www.onesoft.ge
კომპანიის შესახებ:
კომპანია OneSoft წარმოადგენს 1C-ის მაღალხარისხიანი სისტემების (ცნობილია, როგორც ERP სისტემები) პროვაიდერს საქართველოს ბაზარზე. კომპანიის მისიაა, ხელი შეუწყოს ბიზნეს-პროცესების სისტემატიზირებული მართვის განვითარებას საქართველოში, ხოლო მიზანი - 1C-ის უახლესი პროგრამული გადაწყვეტილებების ხელმისაწვდომობის ზრდა და ბიზნესის თანამედროვე მართვის კულტურის დამკვიდრებაა.
დეტალური ინფორმაცია კომპანიის შესახებ შეგიძლიათ, იხილოთ ვებ-გვერდზე: www.onesoft.ge
ფუნქცია-მოვალეობები, ანუ ჩვენ შეგასწავლით:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
უპირატესობად ჩაითვლება:
პოზიციისთვის აუცილებელი უნარები / თვისებები:
სამუშაო პირობები
დაინტერესებულმა პირებმა გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე - CV ელ-ფოსტაზე: info@1soft.ge. გთხოვთ, ელექტრონული წერილის თემაში (Subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - 1C Accounting პროგრამული მხარდაჭერის სპეციალისტი
გისურვებთ წარმატებას!
- 1C სააღრიცხვო პროგრამის ეფექტურად გამოყენებისთვის საჭირო საკონსულტაციო მომსახურების გაწევა
- მომხმარებლის ტექნიკური მხარდაჭერა 1C სააღრიცხვო პროგრამაში მუშაობის დროს
- მომხმარებლის ყოველდღიურ სამუშაო პროცესში არსებული საკითხების ლოგიკური და სისტემური გაანალიზება, გადაჭრა
- მომხმარებლის მხრიდან დაფიქსირებული მოთხოვნის შესაბამის რგოლებთან გადამისამართება
- საჭიროების შემთხვევაში, მომხარებლისთვის ინსტრუქციის ფაილების მომზადება
- მომხმარებლის მომართვებზე ოპერატიული რეაგირება
- პოზიციასთან დაკავშირებული სხვა ტექნიკური სამუშაოები
- დამამთავრებელი კურსის სტუდენტი (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების, ფინანსების ან ეკონომიკის მიმართულებით)
- კარგი ანალიტიკური და კომპიუტერული უნარები
- ბუღალტრული, საგადასახადო და ფინანსური აღრიცხვის საფუძვლების ცოდნა
- ინგლისური/რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა
- 1C სტანდარტული გადაწყვეტების ცოდნა და სამუშაო გამოცდილება
- მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა
- ორგანიზებულობა და პუნქტუალურობა
- ეფექტური წერითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარები
- მიზანმიმართულობა, შედეგებსა და დეტალებზე ორიენტირებულობა
- შესასრულებელი სამუშაოების დაგეგმვის, ანალიზის და დროის მართვის უნარი
- ინფორმაციის მოძიების და დამუშავების უნარი
- სტრესულ და არასტანდარტულ სიტუაციაში მუშაობის უნარი
- მუდმივ განვითარებაზე ორიენტირებულობა
- ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, დავით გამრეკელის №2, აქსისის ბიზნეს ცენტრი (ამ ეტაპზე ვმუშაობთ დისტანციურად)
- სამუშაო განაკვეთი: ორშაბათი-პარასკევი, 09:00-18:00
- ანაზღაურება: ფიქსირებული ანაზღაურება - 500 ლარი.
გისურვებთ წარმატებას!