ადმინისტრაციის ხელმძღვანელი

თბილისი სრული განაკვეთი ალგანი
განათლება: მაგისტრი გამოცდილება: 2 - 3 წლამდე ენები: ინგლისური
ადმინისტრაცია: ადმინისტრატორი

დაცვის კომპანია "ალგანი" აცხადებს ვაკანსიას  ადმინისტრაციის ხელმძღვანელის  პოზიციაზე 

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი 

სამუშაო განაკვეთი: სრული განაკვეთი 

  

ფუნქცია–მოვალეობები: 

  • კომპანიის მიზნებისა და სტრატეგიის შემუშავებასისა და განხორციელების მხარდაჭერა, პროცესების ანალიზი და საჭიროების შემთხვევაში ოპტიმიზაცია; 
  • კომპანიის ადმინისტრაციული საქმისწარმოების საქართველოს კანონმდებლობასთან; 
  • კომპანიის პროდუქციისა და მომსახურების გაყიდვის ზრდისა და გაყიდვების სტიმულირების ხელშეწყობა; 
  • ოფისის გამართული მუშაობისთვის საჭირო სამეურნეო ან/და საკანცელარიო საქონლის დროულად შესყიდვის უზრუნველყოფა; 
  • კომპანიის შიდა და გარე საკომუნიკაციო პოლიტიკის დაგეგმვა და სწორად წარმართვის ზედამხედველობა, მათ შორის კომპანიის სოციალური მედია პლატფორმებზე განთავსებული ინფორმაციის მონიტორინგი; 
  • პარტნიორებთან/ კლიენტებთან მჭიდრო და გრძელვადიანი ურთიერთობების ჩამოყალიბების მიზნით შესაბამის მიამრთულებებთან მუშაობა, პროცესის მიმდინარეობის შეფასება; 
  • კომპანიაში არსებული სიახლეების, ღონისძიებების, მარკეტინგული აქტივობების მედიაში სწორი გაშუქება და მუდმივი კონტროლი (მედია მონიტორინგი); 
  • კომპანიის ორგანიზაციის შიდა დოკუმენტების (მათ შორის შინაგანწესის, ინსტრუქციების, პროცედურების, ეთიკის კოდექსის, შრომითი ხელშეკრულების, HR პოლიტიკის დოკუმენტის) შემუშავება ან/და განახლება, მომზადებული შინაარსის განხორციელების შეფასება; 
  • ორგანიზაციული კულტურის განვითარების ხელშეწყობა; 
  • თანამშრომელთა მოზიდვისა და შერჩევისა და ადაპტაციის პროცესის ერთიანი სისტემის შემუშავება და დანერგვა, მიმდინარეობის ანალიზი; 
  • თანამშრომელთა პროფესიული განვითარების მხარდაჭერა, სწავლების საჭიროების განსაზღვრა და შესაბამისი პროფილის ორგანიზაციებთან თანამშრომლობა; 
  • თანამშრომლთა მოტივაციასა და შენარჩუნებაზე ზრუნვა, სამოტივაციო სისტემების დანერგვა და შესრულების მონიტორინგი; 

 

სამუშაო მოთხოვნები: 

  • უმაღლესი განათლება - მაგისტრის ხარისხი (სასურველია სოციალურ მეცნიერებების მიმართულებით); 
  • მენეჯერულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 2 წლიანი გამოცდილება; 
  • სასურველია ინგლისური ენის ცოდნა (B2 დონე); 
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა; 

  

კომპეტენციები: 

  • გუნდური მუშაობის უნარ -ჩვევები; 
  • წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარ-ჩვევები: 
  • მოლაპარაკებების წარმოების უნარი; 
  • პრეზეტაციის უნარ-ჩვევები.  

 

დაინტერესებულ კანდიდატებს, გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე არაუგვიანეს 15 აპრილი  შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: hr@algani.ge და ელექტრონული წერილის სათაურის ველში (Subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.