შპს „იას ინტერნეიშენელ აუტო სეილეს“ აცხადებს ვაკანსიას ოფის მენეჯრის ასისტენტის პოზიციაზე.
ჩვენი კომპანია წარმოადგენს ერთ-ერთ უმსხვილეს საერთაშორისო გადაზიდვებისა და ავტო იმპორტის კომპანიას, რომელიც მოქმედებს საქართველოს ბაზარზე 2012 წლიდან.
ჩვენი გუნდი გთავაზობთ საინტერესო და მეგობრულ სამუშაო გარემოს, მუდმივ სწავლებასა და განვითარებას.
ძირითადი მოვალეობები:
- შემომავალი კორესპოდენციის მართვა;
- სხვადასხვა ტიპის ადმინისტრაციული დოკუმენტაციის მომზადება, დასკანერება და დახარისხება ელექტრონული არქივისთვის;
- კომპანიაში შემოსული სატელეფონო ზარების კონტროლი;
- კომპანიაში აუცილებელი სხვადასხვა (საოფისე ტექნიკა, საკანცელარიო ნივთები, სხვადასხვა მომსახურება და სხვ) შესყიდვების წარმოების კონტროლი;
მოთხოვნები:
- MS Office პროგრამების ცოდნა;
- ინგლისური და რუსული ენების ცოდნა (სამუშაო პროცესები ხორციელდება რუსულ ენაზე);
- გუნდური მუშაობის უნარი
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- ენერგიული, კომუნიკაბელური, თავაზიანი, ყურადღებიანი;
პირობები:
- სამუშაო გრაფიკი: სრული, კვირაში 5 დღე.
- ანაზღაურება: 800 ლარი
- სამუშაო ადგილი: რუსთავის ავტობაზრობა, მომსახურების სააგენტოს მიმდებარედ
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე/CV ელ. ფოსტის
მისამართზე:
e.bagdasarova712@gmail.com და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება.
გისურვებთ წარმატებას!