სს „ბანკი ქართუ“ აცხადებს ვაკანსიას სერვისცენტრის საოპერაციო განყოფილებაში ანგარიშის მენეჯერის თანამდებობაზე.
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი
სამუშაო განაკვეთი: სრული
ზოგადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- კლიენტისათვის საბანკო მომსახურების პირობებისა და საბანკო პროდუქტების გაცნობა/კონსულტაცია და შეთავაზება
- კლიენტის ანგარიშების მომსახურებასთან დაკავშირებული ოპერაციების შესრულება
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
სავალდებულო
- უმაღლესი განათლება (საბანკო, საფინანსო, ეკონომიკური განხრით)
- ქართული, ინგლისური და რუსული ენების ფლობა
- კომპიუტერული უნარ-ჩვევები, საოფისე კომპიუტერულ პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება
- ლოგიკური, კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნება
- სიახლეების სწრაფად ათვისების უნარი
- პრობლემების ეფექტურად გადაჭრის უნარი
- გამართული ვერბალური კომუნიკაციის უნარი
- მაღალი პასუხისმგებლობა, კონფიდენციალობის დაცვა
- გუნდური და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი
სასურველი
- ბანკში კლიენტთა ანგარიშების მომსახურე თანამდებობაზე მუშაობის მინიმუმ 6 თვის გამოცდილება
- საბანკო პროგრამებში მუშაობის გამოცდილება
დაინტერესებულმა პირებმა CV უნდა გამოგზავნონ ელექტრონულად მისამართზე: vacancy@cartubank.ge
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ თუ CV-ზე ან ელ.ფოსტის თემატიკაში არ იქნება მითითებული თანამდებობა, რომელზეც აგზავნით CV-ს, განაცხადები არ იქნება განხილული. განაცხადების გამოგზავნის ბოლო ვადაა 2023 წლის 14 აპრილი წარმოდგენილი განაცხადებიდან მხოლოდ ბანკის მიერ შერჩეულ კანდიდატებთან მოხდება დაკავშირება.