„ჩემი ოფისი“ აცხადებს ვაკანსიას საწყობის მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე, ქ.თბილისში:
„ჩემი ოფისი“ გახლავთ პრინტერების საბეჭდი მასალების წარმოებისა და გაყიდვების სფეროში ლიდერი კომპანია, რომელიც მომხმარებელს სთავაზობს მომსახურების სრულ სპექტრს, მათ შორის პროდუქციის ადგილზე მიწოდებას. იგი თანამშრომლობს წამყვან კომპანიებთან საქართველოს ბაზარზე. დამატებითი ინფორმაციისთვის გთხოვთ ეწვიოთ საიტს: https://myo.ge/
ჩვენ გთავაზობთ:
ძირითადი მოვალეობები:
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
სამუშაო პირობები და გრაფიკი:
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ მისამართზე: hr@myoffice.com.ge. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება საწყობის მენეჯერის ასისტენტი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.
ჩვენ გთავაზობთ:
- შესასრულებელი სამუშაოების ადგილზე შესწავლას;
- 1C პროგრამაში მუშაობის შესწავლას;
- მეგობრულ სამუშაო გარემოს.
ძირითადი მოვალეობები:
- საწყობში მიმდინარე პროცესების კონტროლი;
- პროდუქციის მიმოსვლის კონტროლი;
- სამუშაო პროცესში კომუნიკაცია მის უშუალო ხელმძღვანელთან;
- სამუშაო ადგილზე წესრიგის დაცვა.
პიროვნული უნარ-ჩვევები:
- ორგანიზებულობა;
- სიახლეების სწრაფი ათვისების უნარი
- ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
სამუშაო პირობები და გრაფიკი:
- სამუშაო დრო: ორშაბათი-პარასკევი.
- ცვლები: I სმენა 09:00-18:00; II სმენა 18:00-22:30
- თანამედროვე სამუშაო სივრცე;
- ჯანმრთელობის დაზღვევა;
დაინტერესებულ კანდიდატებს გთხოვთ გამოაგზავნოთ თქვენი CV ფოტოსურათთან ერთად შემდეგ მისამართზე: hr@myoffice.com.ge. გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება საწყობის მენეჯერის ასისტენტი, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.