კომპანია აცხადებს ვაკანსიას ოფისის მენეჯერის პოზიციაზე
ძირითადი მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
უნარები/პიროვნული კომპეტენციები:
ძირითადი მოვალეობები:
- კორესპონდენციის მართვა (შემომავალი ზარები, მეილები, ფაქსი, ფოსტით მიღებული წერილები);
- ოფისის საკანცელარიო მასალებით უზრუნველყოფა და თანამშრომელთა დროული მომარაგება საჭირო დოკუმენტაციითა და ინვენტარით;
- შეხვედრებისა და თათბირების ორგანიზება, თათბირის ოქმის წარმოება;
- მენეჯმენტის დახმარება მიმდინარე საკითხებში;
- ოფისში მოსული კოლეგებისა და სტუმრების დახვედრა - გამასპინძლება;
- თანამშრომელთა პირადი საქმეების, ხელშეკრულებების, შვებულებების, მივლინებების და დანიშვნა-გათავისუფლების საკადრო ბრძანებების მომზადება;
- Rs.ge - ზე დასაქმებულთა რეესტრის მართვა;ანგარიშ-ფაქტურებისა და სასაქონლო ზედნადების კონტროლი, მიღება-გაშვება, ბეჭდვა.
- ხელშეკრულებების/მიღება-ჩაბარების აქტების გაფორმება;
- შესაბამისი დოკუმენტაციის მართვა და წარმოება.
- საქმიანი კალენდარის წარმოება კომპანიისათვის
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა (word, excel, power point; outlook);
- გამართულად მეტყველებისა და ტექსტების წერის უნარი;
- დოკუმენტებთან მუშაობის გამოცდილება;
- უპირატეობად ჩაითვლება მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება
უნარები/პიროვნული კომპეტენციები:
- დროის სწორად განაწილების უნარი;
- გამართული წერილობითი და ზეპირი კომუნიკაციის უნარი
- პასუხისმგებლობიანი;
- ორგანიზებული;
- თავაზიანი;
- პუნქტუალური.
- განიხილებიან ახალკურსდამთავრებულებიც მაღალი მოტივაციითა და განვითარების სურვილით
ჩვენ გთავაზობთ:
- კომფორტულ და სტაბილურ სამუშაო გარემოს.
- კარიერულ წინსვლასა და განვითარებაში ხელშეწყობას.
- სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი - პარასკევი 10:00 -18:00
- ანაზღაურება: 800 ლარი ფიქსირებული ზრდის პერსპექტივით
დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ელ.ფოსტაზე: 11axioma11@gmail.com
გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება. დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.