Acto ჯგუფი აცხადებს ვაკანსიას ბუღალტრის ასისტენტის პოზიციაზე.
სამუშაო აღწერილობა
- საბანკო ამონაწერების გატარება პროგრამაში
- პროგრამაში გატარებული რეალიზაციების შედარება rs.ge-სთან
- შესრულებული გატარებების სისწორის შემოწმება და კონტროლი
- შედარებების წარმოება პარტნიორ კომპანიებთან
- დებიტორ/კრედიტორების კონტროლი
- აწყობილი კალკულაციების საფუძველზე წარმოებისს გატარებები
- იმპორტისა და შესყიდვების პროცესების განხორციელება
- პროდუქციის აღწერაში მონაწილეობის მიღება
- სხვა არაძირითადი დავალებების შესრულება
- სხვა ბუღალტრული დავალებების შესრულება
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები
- უმაღლესი განათლება ფინანსების, ბიზნესის ადმინისტრირების ან ეკონომიკის სფეროში
- სერთიფიკატი ფინანსურ/ბუღალტრულ აღრიცხვაში, სასურველია ACCA-ს
- შესაბამის სფეროში მინიმუმ მუშაობის გამოცდილება,
- ფინანსური აღრიცხვის საერთაშორისო სტანდარტების (IFRS) და საგადასახადო კოდექსის ცოდნა
- კომპიუტერული (MS Office, Word, Excel) პროგრამების ცოდნა, ბუღალტრული პროგრამების ცოდნა
- ინგლისური
აუცილებელი პიროვნული თვისებები
- ანალიტიკური აზროვნება;
- დეტალებზე კონცენტრირება;
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- პუნქტუალურობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი
- შრომისმოყვარეობა;
სამუშაო პირობები:
- სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით
- ანაზღაურება გამოსაცდელი ვადის პერიოდში(2 თვე) -600 ლარი (net), დასაქმების შემთხვევაში 1400 ლარი (net) შემდგომი ზრდის წინასწარ განსაზღვრული პირობებისა და ვადების შესაბამისად
გთხოვთ, გამოგვიგზავნოთ თქვენი რეზიუმე ფოტოსურათით: info@acto.ge სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ პოზიციის დასახელება ,,ბუღალტრის ასისტენტი“