ოფის მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი იმპოსტი მეპ
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი
ადმინისტრაცია: ოფისის მენეჯმენტი
"იმპოსტი მეპ" არის წამყვანი საინჟინრო კომპანია საქართველოში, რომელიც შექმნილია მაღალკვალიფიციური გუნდის მიერ და მომხმარებლებს სთავაზობს უმაღლესი ხარისხის საინჟინრო მომსახურებას.

იმპოსტი მეპ-ის საქმიანობა სრულად მოიცავს საინჟინრო სერვისებს:
  • საინჟინრო სისტემების პროექტირება;
  • სახანძრო უსაფრთხოების სისტემები;
  • გათბობა/გაგრილება და ვენტილაცია;
  • წყალგაყვანილობის სისტემები;
  • ელექტრობა და სუსტი დენები;

საინჟინრო კომპანია ,,იმპოსტი მეპ’’ აცხადებს ვაკანსიას ოფის მენეჯერის თანამდებობაზე.

ძირითადი მოვალეობები:
  • კომპანიის ერთიანი საქმისწარმოების (დოკუმენტების შედგენა-გაფორმება, რეგისტრაცია, შენახვა, შესრულების ვადების დაცვა და ა.შ.) დადგენილი წესებისა და მოთხოვნების შესაბამისად, დოკუმენტბრუნვის განხორციელება და კონტროლი;
  • კორესპონდენციის მიმოქცევის (მიღება და გაგზავნა) ორგანიზება,
  • კომპეტენციის ფარგლებში, მიღებული დავალებების შესაბამისად, ადგილობრივ თვითმმართველობის ორგანოებთან, დამკვეთებთან ურთიერთობა. საჭიროების შემთხვევაში ორგანიზაციის წარმომადგენლობითი ფუნქციის შესრულება;
  • სტუმრების, პარტნიორების მიღების და დახვედრის ორგანიზება;
  • ორგანიზაციაში შემოსული სატელეფონო ზარების კონტროლი;
  • თანამშრომელთა პირადი საქმეების, შრომითი ხელშეკრულებების, შვებულებების, მივლინებების მართვა;
  • შვებულებაში მყოფი თანამშრომლის ფუნქციების დელეგირების შესრულების კონტროლი;
  • ვაკანსიის განაცხადის მომზადება, გავრცელების უზრუნველყოფა, ინტერვიუს ორგანიზება;
  • თანამშრომელთა სამუშაოზე მიღებისა და სამსახურის დატოვების პროცედურების განხორციელება;
  • ორგანიზაციის საშტატო განაწესის შესახებ დებულების განხორციელების კონტროლი და თანამშრომელთა მიერ მისი განხორციელების უზრუნველყოფა;
  • ორგანიზაციის სტატისტიკური ინფორმაციის და მონაცემთა ბაზების მართვა;
  • დოკუმენტაციის არქივის წარმოება;
  • ორგანიზაციისთვის აუცილებელი სხვადასხვა (საოფისე ტექნიკა, საკანცელარიო ნივთები, სხვადასხვა მომსახურება და სხვ) შესყიდვების წარმოების ხელმძღვანელობა და კონტროლი;
  • ტექნიკური საშუალებების პერიოდული შეკეთების განრიგების და მათი მუშაობისთვის აუცილებელი რესურესების შეძენის, ასევე გახარჯული და ექსპლოატაციიდან გამოსული ტექნიკის ჩამოწერისა და უტილიზაციის ხელმძღვანელობა და კონტროლი;
  • ოფისში სამუშაო პროცესებისთვის აუცილებელი გარემოს და სამუშაო განრიგის, მათ შორის სანიტარულ-ჰიგიენური და ტექნიკური უსაფრთხოების მოთხოვნების დადგენილ სტანდარტებთან შესაბამისობის კონტროლი;
  • ოფისის ჰიგიენური საშუალებების შეძენის, მარაგების, დასუფთავების პროცესის მართვა და კონტროლი;
  • შესყიდვებისთვის აუცილებელი ღონისძიებების ორგანიზება და დოკუმენტების შედგენა, მათ შორის პირველადი საბუღალტრო დოკუმენტებისა და ხელშეკრულებების მომზადება;
  • დაწესებულების მატერიალური რესურსებისა და ღირებულებების ინვენტარიზაციის განხორციელება.

საქმიანობასთან დაკავშირებული სხვა სამუშოების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება;
  • 2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება შესაბამის თანამდებობაზე;
  • დოკუმენტაციასთან მუშაობის გამოცდილება;
  • ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა, როგორც წერითი, ასევე ზეპირი;
  • კომპიუტერული საოფისე პროგრამების ცოდნა;
  • მაღალი პასუხისმგებლობა და საქმისადმი კეთილსინდისიერი დამოკიდებულება;
  • დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
  • კომუნიკაბელურობა.

უნარ-ჩვევები:
  • დროის მართვის უნარი
  • ეფექტური წერილობითი და ვერბალური კომუნიკაციის უნარი
  • ორგანიზებულობა, პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;

სამუშაო პირობები:
მდებარეობა: თბილისი. სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით 10:00 საათიდან 19:00 საათამდე.

თუ აკმაყოფილებთ ზემოთ მოყვანილ მოთხოვნებს, გამოაგზავნეთ თქვენი CV შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: info@imep.ge .
სათაურის ველში აუცილებლად მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება - ოფის მენეჯერი წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განხიხილება! გისურვებთ წარმატებებს!