„დრესაპ ჯგუფი“ 29 წელია მოღვაწეობს საქართველოს ბაზარზე და ექსკლუზიურად წარმოადგენს ტანსაცმლისა და ფეხსაცმლის მსოფლიოში აღიარებულ ბრენდებს: Levi’s, Lacoste, CK, Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Gant, Samsonite, Guess, Lee, Wrangler, Jack & Jones, Mavi, Etam, Converse, Vans, Adidas და სხვა. კომპანია წარმოდგენილია 80-მდე მაღაზიით თბილისში, რუსთავში, ბათუმსა და ზუგდიდში. ასევე, ონლაინ მაღაზიით - Dressup.ge.
„დრესაპ ჯგუფი“ აცხადებს ვაკანსიას ბრენდ მენეჯერის პოზიციაზე კომპანიის სათაო ოფისში:
ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები:
სამუშაო პირობები:
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00 – 19:00 სთ ან 09:30 – 18:30 სთ (1 სთ შესვენება);
ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი + ბონუსი;
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, დ. გამრეკელის ქ. #19.
ფუნქციები და მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:
კანდიდატთა შერჩევა
გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი CV/რეზიუმე გამოგვიგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: career@dressup.ge 2023 წლის 11 დეკემბრის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება - „ბრენდ მენეჯერი“.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!
„დრესაპ ჯგუფი“ აცხადებს ვაკანსიას ბრენდ მენეჯერის პოზიციაზე კომპანიის სათაო ოფისში:
ჩვენთან თანამშრომლობის უპირატესობები:
- ჯანსაღი სამუშაო გარემო;
- კონკურენტუნარიანი ანაზღაურება;
- იდეების წახალისება/მხარდაჭერა;
- მრავალფეროვანი სამოტივაციო სისტემა;
- სწავლებისა და განვითარების შესაძლებლობა;
- ჯანმრთელობის დაზღვევა;
- „ფიტპასის“ მომსახურება;
- კორპორატიული ფასდაკლება პროდუქციაზე.
სამუშაო პირობები:
სამუშაო გრაფიკი: ორშაბათი-პარასკევი, 10:00 – 19:00 სთ ან 09:30 – 18:30 სთ (1 სთ შესვენება);
ანაზღაურება: ფიქსირებული ხელფასი + ბონუსი;
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, დ. გამრეკელის ქ. #19.
ფუნქციები და მოვალეობები:
- შესყიდვების ბიუჯეტის დაგეგმვა სეზონის/წლის ჭრილში;
- კოლექციების შერჩევა;
- მიღებული პროდუქციის განაწილება მაღაზიებში - განსაზღვრული პრიორიტეტების მიხედვით;
- მაღაზიათა ქსელში, ბრენდების ჭრილში პროდუქციის ნაშთის მონიტორინგი და შესაბამისი ქმედებების დაგეგმვა/შესრულება;
- გაყიდვების გუნდთან ერთად პროდუქციის გაყიდვების მონიტორინგი მაღაზიების მასშტაბით;
- გაყიდვების მასტიმულირებელი სხვადასხვა აქციების დაგეგმვა;
- მაღაზიათა ქსელის მომარაგების პროცესში ჩართულობა და საწყობთან კომუნიკაცია - მათ შორის წუნდებული პროდუქციის აუთლეტში გადატანა და სპეციალური ფასის დადგენა;
- მიღებული პროდუქციის ვებ-გვერდზე ატვირთვისთვის საჭირო მასალის უზრუნველყოფა ატვირთული პროდუქციის სიზუსტის მონიტორინგი;
- ბრენდისა და პროდუქციის მახასიათებლებზე საჭირო ინფორმაციის მოძიება და მაღაზიათა ქსელისთვის მიწოდება;
- ვიზუალ მერჩენდაიზინგის მიმართულებასთან აქტიური ჩართულობა პროდუქციის განლაგებასთან დაკავშირებით;
- მაღაზიათა ქსელში ვიზიტი და ადგილზე არსებული საკითხების იდენტიფიცირება (პროდუქციის განლაგება/მერჩენდაიზინგი, წუნდებული პროდუქციის შესწავლა, არსებული სიტუაციის ანალიზი და ა.შ.);
- მარკეტინგის დეპარტამენტთან კომუნიკაცია, ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებელი კამპანიების დაგეგმვაში მონაწილების მიღება;
- მარკეტინგის გუნდისთვის ბრენდის ცნობადობის ასამაღლებლად საჭირო ინფორმაციის მიწოდება;
- კონკურენტების პერიოდული შეფასება/მონიტორინგი.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები და უნარ-ჩვევები:
- უმაღლესი განათლება (სასურველია ბიზნეს ადმინისტრირების მიმართულებით);
- ბრენდ მენეჯერის პოზიციაზე მუშაობის 1-2 წლიანი სამუშაო გამოცდილება (სასურველია სპორტულ ბრენდებთან მუშაობის გამოცდილება);
- ინგლისური და რუსული ენების საკომუნიკაციო დონეზე ცოდნა;
- MS Office პროგრამების ცოდნა (განსაკუთრებით MS Excel-ის მაღალ დონეზე ცოდნა);
- მიზანდასახულობა და შედეგებზე ორიენტირებულობა;
- ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკების წარმოების უნარი;
- პრობლემების გადაჭრისა და გადაწყვეტილების დამოუკიდებლად მიღების უნარი;
- ორგანიზებულობა და საქმის დაგეგმვის/კოორდინირების უნარი;
- ანალიტიკური აზროვნება;
- პასუხისმგებლობის მაღალი დონე;
- მოქნილობა და ოპერატიულობა;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა.
კანდიდატთა შერჩევა
გთხოვთ, დაინტერესების შემთხვევაში თქვენი CV/რეზიუმე გამოგვიგზავნოთ ელექტრონულ მისამართზე: career@dressup.ge 2023 წლის 11 დეკემბრის ჩათვლით და სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის სახელწოდება - „ბრენდ მენეჯერი“.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
გისურვებთ წარმატებას!