ძალიან მცირე ბიზნეს კლიენტების მრჩეველთა ჯგუფის უფროსი

ბათუმი სრული განაკვეთი პროკრედიტ ბანკი
მივლინება: არა
ენები: ინგლისური
საბანკო: საბანკო(ზოგადი)
პროკრედიტ ბანკი აცხადებს ვაკანსიას ძალიან მცირე ბიზნეს კლიენტების მრჩეველთა ჯგუფის უფროსის პოზიციაზე ბათუმში

პროკრედიტ ბანკი ძალიან მცირე, მცირე და საშუალო ზომის საწარმოების კომპლექსურ მომსახურებაზე ორიენტირებული ერთ-ერთი წამყვანი ბანკია საქართველოში, რომელიც ფიზიკურ და იურიდიულ პირებს საბანკო პროდუქტების სრულ სპექტრს სთავაზობს. ბანკმა საქართველოში ფუნქციონირება 1999 წელს დაიწყო. ბანკი საერთაშორისო პროკრედიტ ჯგუფის წევრია, რომელიც წარმატებით ფუნქციონირებს სამხრეთ-აღმოსავლეთ და აღმოსავლეთ ევროპის, ლათინური ამერიკის ქვეყნებში და ასევე გერმანიაში.. პროკრედიტ ჯგუფს სათავეში უდგას პროკრედიტ ჰოლდინგი (მაინის ფრანკფურტი,გერმანია), რომელიც პასუხისმგებელია სტრატეგიულ მართვაზე, კაპიტალის ადექვატურობაზე, რეპორტინგზე, რისკების მართვაზე და ასევე ჯგუფის ბიზნეს ორგანიზებაზე. პროკრედიტ ბანკ საქართველოს, საერთაშორისო სარეიტინგო სააგენტოსგან "Fitch Ratings" მინიჭებული აქვს BB+ რეიტინგი, რომელიც საქართველოში არსებულ რეიტინგებს შორის ყველაზე მაღალი რეიტინგია და ქვეყნის რეიტინგს აღემატება ერთი ბიჯით.

მოვალეობები:
  • სერვის ცენტრის ბიზნეს კლიენტების,საკრედიტო და სადეპოზიტო პორტფელის ზრდისა და განვითარების უზრუნველყოფა;
  • სერვის ცენტრის ძალიან მცირე ზომის ბიზნეს კლიენტების საკრედიტო და სადეპოზიტო პორტფელის განვითარების ტენდენციების ანალიზი და პოტენციალის განსაზღვრა;
  • კლიენტების მოზიდვის სტრატეგიის შემუშავება და მისი განხორციელების კონტროლი;
  • თანამშრომლების მხრიდან მოზიდვის გეგმის შესრულების კონტროლი და ახალი პოტენციური კლიენტების მოზიდვის მიზნით თანამშრომლებთან ერთად შეხვედრების წარმოება
  • საკრედიტო პორტფელის ხარისხის ანალიზი და კონტროლი:
  • კლიენტთა ხარისხიანი მომსახურების უზრუნველყოფა და მონიტორინგი;
  • ფილიალის არსებული და პოტენციური კლიენტების საჭიროებების ანალიზი და შესაბამისი ბიზნეს განყოფილებისთვის ინიციატივების მიწოდება პროდუქტებში და მომსახურების პროცესში დასანერგი სიახლეების ან განსახორციელებელი ცვლილებების შესახებ;
  • ბიზნეს კომიტეტში მონაწილეობა და ფილიალის ბიზნეს კლიენტების მომსახურებასთან (საკრედიტო და არასაკრედიტო) დაკავშირებული გადაწყვეტილებების მიღება;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების მიერ ჩატარებული კლიენტის ხარისხობრივი ანალიზის შეფასება
  • ბანკში კლიენტების მომსახურებასთან დაკავშირებული პროცესების ეფექტურობის შეფასება და ხარვეზების შემთხვევაში წინადადებების წარდგენა შესაბამისი ბიზნეს განყოფილებისთვის;
  • დაქვემდებარებული თანამშრომლების ეფექტური სამუშაო პროცესის, კომუნიკაციისა და დოკუმენტბრუნვის უზრუნველყოფა, მართვა და კონტროლი
  • სერვის ცენტრის საქმიანობის კოორდინირება, ხელშეწყობა და პასუხისმგებლობა სერვის ცენტრის მიერ შესრულებული სამუშაოების ხარისხზე და მისი საქმიანობის შედეგებზე;
  • სათავო ოფისის შესაბამის სტრუქტურულ ერთეულების მოთხოვნისამებრ ანგარიშების და ინფორმაციის დროული მიწოდება
  • ბანკის სხვადასხვა სტრუქტურულ ერთეულებთან თანამშრომლობა;

მოთხოვნები:
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობს მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
  • ინგლისური ენის ცოდნა (>B2,  CEFR-ის მიხედვით)
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა

პიროვნული თვისებები:
  • მოტივაცია და ენერგიულობა
  • კრეატიულობა და ინიციატივის გამოჩენის უნარი
  • მოქნილობა და ოპერატიულობა
  • ეფექტური კომუნიკაციის უნარი
  • გუნდში მუშაობის უნარი
  • გუნდის მართვის და მოტივაციის უნარი
  • განვითარებაზე ორიენტირებულობა
  • სტრესულ პირობებში მუშაობის უნარი
  • სამუშაოს დათქმულ დროზე შესრულების უნარი
  • კრიტიკული და ანალიტიკური აზროვნების უნარი
  • კომპეტენციის ფარგლებში გადაწყვეტილების დროულად და დამოუკიდებლად მიღების უნარი
  • ორგანიზებულობა

პროკრედიტ ბანკის აკადემიების შესახებ ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ ბმულზე: https://www.procredit-holding.com/procredit-worldwide/procredit-academy/
ზემოაღნიშნული მოთხოვნების დაკმაყოფილების ხარისხის შესაბამისად, ბანკი გთავაზობთ შრომის ღირსეულ ანაზღაურებას

დაინტერესებულ პირებს შეუძლიათ წარმოადგინონ რეზიუმე ვაკანსიის დასახელებით შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: geo.hr.recruiting@procredit-group.com
გთხოვთ, გაითვალისწინოთ, დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.
განაცხადის მიღების ბოლო ვადაა 29 თებერვალი, 2024

რეზიუმეს გამოგზავნით თქვენ ეთანხმებით, რომ თქვენი პერსონალური მონაცემები დამუშავდება (მათ შორის შესაძლოა გადაეცეს პროკრედიტ ჯგუფში შემავალ სხვა ქვეყნებს)

სს „პროკრედიტ ბანკის“ მიერ, მონაცემთა დაცვის საერთაშორისო სტანდარტებისა და საქართველოს მოქმედი კანონმდებლობის შესაბამისად. პერსონალური მონაცემების დამუშავების მიზანია კანდიდატის შესაბამისობის დადგენა არსებულ და/ან სამომავლო ვაკანსიის მოთხოვნებთან, დასაქმების თაობაზე გადაწყვეტილების მიღების მიზნით და შეინახება არაუმეტეს 6 [ექვსი] თვის ვადით.
გაცნობებთ, რომ უფლება გაქვთ მიიღოთ ინფორმაცია თქვენ შესახებ დამუშავებულ მონაცემთა თაობაზე, მოითხოვოთ მონაცემების გასწორება, განახლება, დამატება, დაბლოკვა, წაშლა და/ან განადგურება, რისთვისაც უნდა მოგვმართეთ შემდეგ ელ-ფოსტაზე: geo.hr.department@procredit-group.com
სს“პროკრედიტ ბანკი“ კანდიდატთა შერჩევის პროცესს ახორციელებს დისკრიმინაციის ყველა ფორმით აღმოფხვრის შესახებ კანონის მოთხოვნათა და პირთა მიმართ თანაბარი მოპყრობის პრინციპების დაცვით და გამორიცხავს პირთა მიმართ დისკრიმინაციას ნებისმიერი ნიშნით. დისკრიმინაციისგან დაცვა ასევე უზრუნველყოფილია შრომითი ურთიერთობის ნებისმიერ ეტაპზე.
თქვენ მიმართ დისკრიმინაციული მოპყრობის ვარაუდის შემთხვევაში შეგიძლიათ მოგვმართოთ : 2 20 22 22 ; geo.info@procredit-group.com