მხარდაჭერის სპეციალისტი

თბილისი სრული განაკვეთი FINA
მივლინება: არა
ენები: ინგლისური, აზერბაიჯანული
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
კომპანია „FINA“ აცხადებს ვაკანსიას მხარდაჭერის ჯგუფში მხარდაჭერის სპეციალისტის პოზიციაზე.

ჩვენს შესახებ:
კომპანია FINA ერთ-ერთი წამყვანი და სწრაფად მზარდი კომპანიაა, რომელიც ქმნის, ნერგავს და ავითარებს ბიზნესის მართვის და აღრიცხვის თანამედროვე პროგრამულ უზრუნველყოფას.
კომპანია FINA 2011 წლიდან სთავაზობს მომხმარებელებს ეფექტურ პროგრამულ პროდუქტებს და მომხმარებლებს ბიზნესის მართვაში ეხმარება. ამჟამად კომპანია FINA ემსახურება 5000-ზე მეტ ორგანიზაციას. დამატებითი ინფორმაცია იხილეთ ვებ გვერდზე: www.FINA.ge

პოზიციის მიზანი:
სისტემის მომხმარებლებისთვის ტექნიკურად და პროგრამულად გამართული მუშაობის უზრუნველსაყოფად ხარისხიანი კონსულტაციის გაწევა.

ძირითადი მოვალეობები:
  • სისტემის მომხმარებლებისთვის ხარისხიანი სატელეფონო კონსულტაციის გაწევა
  • მომხმარებლისთვის ტექნიკური დახმარების აღმოჩენა კომპეტენციის ფარგლებში
  • სისტემის დანერგვის პროცესის უზრუნველყოფა
  • მომხმარებლებისთვის ტრენინგების ჩატარება

დამატებითი მოთხოვნები:
  • ინგლისური და რუსული ენების გამართულად ცოდნა
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა
  • მომსახურების სტანდარტით დადგენილი წესების ზუსტი დაცვა

პიროვნული უნარ-ჩვევები:
  • მომხმარებლის მომსახურებაზე ორიენტირება
  • გამართულად მეტყველებისა და წერის უნარი
  • აქტიური მოსმენის უნარი
  • ინფორმაციის/მონაცემთა ანალიზის დამუშავება
  • სტრესულ გარემოში ეფექტიანად მუშაობის უნარი

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა მოგვაწოდეთ რეზიუმე (CV) ელ. ფოსტაზე: contact@fina.ge
გთხოვთ, წერილის სათაურში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება „მხარდაჭერის სპეციალისტი“
გისურვებთ წარმატებას!