საოპერაციო რისკების მართვის განყოფილების სპეციალისტი

თბილისი სრული განაკვეთი სილქ ბანკი
მივლინება: არა
საბანკო: საბანკო(ზოგადი)
სს „სილქ ბანკი“ აცხადებს ვაკანსიას ქ. თბილისში საოპერაციო რისკების მართვის განყოფილების სპეციალისტის პოზიციაზე.
სამუშაო ადგილი: თბილისი, ზაარბრიუკენის მოედანი# 2

დამატებითი ბენეფიტები:
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა;
  • სასიამოვნო სამუშაო გარემო.

პროფესიული ფუნქცია-მოვალეობანი:
  • ბიზნეს პროდუქტებთან/პროცესებთან დაკავშირებული რისკების იდენტიფიცირება და რისკის სამიტიგაციო ზომებზე რეკომენდაციების შემუშავება;
  • ახალი პროდუქტის/პროცესის დამტკიცების ციკლში მონაწილეობა და რისკების შეფასება;
  • ვენდორის და აუთსორსული მომსახურების რისკების ანალიზი და შეფასება
  • ბიზნეს ერთეულების საოპერაციო რისკების მონიტორინგი
  • რისკების რეესტრისა და ინციდენტების ბაზის აღრიცხვა და წარმოება;
  • საოპერაციო რისკების ინციდენტზე შესაბამისი რეაგირება და რეპორტის მომზადება;
  • ხელმძღვანელის მიერ მითითებული სხვა დავალებების შესრულება.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • საბანკო სექტორში მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება საოპერაციო რისკების მიმართულებით

განათლება
უმაღლესი განათლება
  • საოფისე პროგრამების მაღალ დონეზე ცნოდნა
  • ინგლისური,რუსული ენების ცოდნა

პიროვნული უნარები:
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
  • მაღალი პასუხისმგებლობის გრძნობა;
  • დეტალებზე ორიენტაციის უნარი;
  • დროის მართვა, ორგანიზებულობა;
  • დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • მოტივირებულობა.

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი CV შემდეგ ელ.მისამართზე: hr@silkbank.ge;
წერილის სათაურში (subject) მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება, სხვა შემთხვევაში განაცხადი არ განიხილება.

შესაბამისი განათლებისა და საკვალიფიკაციო მოთხოვნების მქონე კანდიდატებს ჩაუტრადებათ გასაუბრება და ტესტირება.გაცნობებთ, რომ ვაკანსიაზე კანდიდატის შესაბამისობის დადგენის და შემდგომი დასაქმების მიზნით, სს „სილქ ბანკი“ ახორციელებს კანდიდატის პერსონალური მონაცემების დამუშავებას „პერსონალურ მონაცემთა დაცვის შესახებ“ კანონის შესაბამისად. ვაკანსიაზე CV-ის გამოგზავნით, თქვენ აცხადებთ თანხმობას, ბანკის მიერ თქვენი პერსონალური მონაცემების დამუშავების თაობაზე.
გისურვებთ წარმატებებს !