მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტი

თბილისი სრული განაკვეთი სამსარა
მივლინება: არა ხელფასი: 1500
გამოცდილება: ერთ წელზე ნაკლები ენები: რუსული, ინგლისური, თურქული
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი კაზინო/აზარტული თამაშები: ონლაინ მხარდაჭერის ოპერატორი
კომპანია სამსარა აცხადებს ვაკანსიას პოზიციაზე: მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტი

კომპანიის შესახებ:
ჩვენი კომპანია, რომელიც დაფუძნებულია თბილისში, საქართველოში, საქმიანობს Online სფეროში. ჩვენ ვეძებთ მომხმარებელთა დახმარების აგენტებს, რათა შეუერთდნენ ჩვენს სწრაფ და დინამიურ სამუშაო გარემოს.

სამსახურის აღწერა:
როგორც მომხმარებელთა მხარდაჭერის აგენტი, თქვენ პასუხისმგებელნი იქნებით მიაწოდოთ მაღალი დონის სერვისი ჩვენს ყველა მომხმარებელს.

თქვენი ყოველდღიური მოვალეობები იქნება:
  • მომხმარებელთა პრობლემების მოგვარება, ჩატის, ელექტრონული ფოსტისა და ტელეფონის საშუალებით.
  • მომხმარებელთა პრობლემების უმაღლესი ხარისხით გადაჭრა.
  • საკითხების გადამისამართება შესაბამის დეპარტამენტებში.

ძირითადი მოთხოვნებია:
  • მინიმუმ 6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება მომხმარებელთა მომსახურების სფეროში.
  • სწრაფი ბეჭდვის უნარი.
  • კარგი მეტყველების და წერითი უნარები.
  • სავალდებულოა ინგლისური (მინიმუმ B2 დონე) ან რუსული ენის ცოდნა,.

ჩვენ გთავაზობთ:
  • მეგობრულ და დინამიურ სამუშაო გარემოს.
  • კონკურენტუნარიან, ფიქსირებულ ხელფასს, საბონუსე სისტემით
 
გთხოვთ გაითვალისწინოთ, რომ ჩვენ დავუკავშირდებით მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებს, სხვა განაცხადები ინახება კომპანიის მონაცემთა ბაზაში და დაგიკავშირდებით შესაბამისი ვაკანსიის შემთხვევაში.

დაინტერესებულმა პირებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV-ის ინგლისური ასლი შემდეგ მისამართზე: gbestavashvili@samsarageorgia.com სათაურის ველში მოცემული ვაკანსიის დასახელებით.