პორთველის მართვის მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი Bestservice
მივლინება: არა ხელფასი: 1000 - 1200 +ბონუსი
განათლება: ბაკალავრი ენები: რუსული, ინგლისური მართვის მოწმობა: B
გაყიდვები: გაყიდვები(ზოგადი) ადმინისტრაცია: მონაცემთა დამუშავების ოპერატორი, ქოლ ცენტრის ოპერატორი სამშენებლო, უძრავი ქონება: მშენებლობა(ზოგადი), სამშენებლო პროექტების მართვა

კომპანია ბესთსერვისი უზრუნველყოფს მომსახურების მრავალფეროვან არჩევანს საცხოვრებელი კორპუსებისთვის რომლებსაც სურთ პროფესიონალი გუნდის მეშვეობით მიიღონ მაღალი ხარისხის მომსახურება ხელმისაწვდომ ფასად

დამატებითი ინფორმაცია შეგიძლიათ იხილოთ საიტზე:


ლინკები:  

www.bestservice.ge

https://ln.run/uUsTC

Bestservice აცხადებს ვაკანსიას პორთველის მართვის მენეჯერის პოზიციაზე.


სამუშაო სააათებიორშაბათიდან - პარასკევის ჩათვლით 10:00-19:00. ერთ საათიანი შესვენებით.


ანაზღაურება:

  • გამოსაცდელ პერიოდში 1000 ლარი ფიქსირებული+ბონუსი.
  • გამოსაცდელი პერიოდის შემდეგ 1200 ლარი+ბონუსი.
  • გამოსაცდელი პერიოდის ვადა 3-დან 6 თვემდე.


ეს საქმე შენთვის საინტერესო იქნება:

  • თუ გიყვარს ადამიანებთან კომუნიკაცია და მოლაპარაკებების წარმოება.
  • გსურს საზოგადოებას გაუმარტივო ყოველდღიურობა.
  •  ხარ მიზანდასახული და შედეგზე ორიენტირებული.


საქმე რომლებშიც გვჭირდება შენი დახმარება:

  • არსებულ მომხარებლებთან სატელეფონო და სოც ქსელით კომუნიკაცია.
  • მისამართებზე არსებული სერვისების  შესრულების მონიტორინგი.
  • მომხმარებლისთვის სატელეფონო და სოც.ქსელის მეშვეობით არსებულ სერვისებზე ინფორმაციის სრულყოფილად მიწოდება.
  • სერვის პროვაიდერებისთვის შესასრულებელი დავალებების მიცემა-განაწილება და მათ მიერ შესრულებული სამუშაოს მონიტორინგი.
  • ახალი მისამართებზე სერვისპროვაიდერის მოძიება, შეთვაზება, მათთვის სამუშაო გრაფიკის შეთანხმება-შედგენა და საქმის დაწყების პროცესის მონიტორინგი.
  • პროვაიდერის ცვლილებასთან ან შესრულებული სამუშაოს ხარვეზებთან დაკავშირებით,  მოსახლეობასთან სატელეფონო ან სოც.ქსელით  კომუნიკაცია.
  • საჭიროების შემთხვევაში ახალ პროვაიდერთან ერთად მისამართზე ვიზიტი და მათთვის ობიექტის გაცნობა.
  • ყოველდღიურად შესაბამის ბაზაში ინფორმაციის ასახვა.  ყოველკვირეული რეპორტი მისამართებზე მიმდიანრე პროცესებზე.

 

გამოცდილება რომელიც მნიშვნელოვანია რომ გქონდეს:

  • აუცილებელია მომხმარებელთან სატელეფონო მომსახურების, საპორტის ან პორთველის მართვის 1-2 წლიანი გამოცდილება 
  • სასურველია სერვის პრავაიდერებთან მუშაობის გამოცდილება.
  • აუცილებელია google drive ან საოფისე პროგრამების  ცოდნა.

 

პიროვნული თვისებები რომელიც მნიშვნელოვანია რომ გქონდეს:

  • ორგანიზებულობა,
  • პუნქტუალურობა,
  • პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა
  • დეტალებზე ორიენტირებული,
  • პროცესების სწორად დაგეგმა.


თუ გაგიჩნდა განცდარომ ეს ის საქმეარომლის კეთებაც შეგიძლია და გსურს მაშინგამოგზავნე შენი რეზიუმე ჩვენს ელფოსტაზე info@bestservice.geსათაურის ველში ვაკანსიის დასახელების ჩაწერა არდაგავიწყდესაქვე გაცნობებთრომ ჩვენს კომპანიაში შენი პერსონალური მონაცემების გადმოგზავნით ნებას გვრთავრომ  შენ მიერ მოწოდებული ინფორმაცია დავამუშავოთგავუზიაროთ მესამე პირ(ებ) და შევინახოთ ის კანონით განსაზღვრული წესითა და ვადითმონაცემების დამუშავება ემსახურება მხოლოდ  შენი კანდიდატურის გამოცხადებულ ვაკანსიასთან თავსებადობის დადგენას.

 

დიდი მადლობა დაინტერესებისათვის.

BESTSERVICE-ის გუნდი გისურვებთ წარმატებებს.