კასატრეიდი აცხადებს ვაკანსიას ტექნიკური მხარდაჭერის მენეჯერის პოზიციაზე
კომპანია კასატრეიდი ლიდერია საქართველოში GPS მონიტორინგის, ავტომატიზებული პარკინგის მართვის სისტემებში და სხვა და სხვა პროგრამულ გადაწყვეტილებებში.
ჩვენი კომპანია ახორციელებს კომპლექსურ გადაწყვეტილებებს კერძო, ფინანსურ, სატრანსპორტო და სამთავრობო სექტორებისათვის.
კასატრეიდი საუკეთესო ადგილია, სადაც შეგიძლიათ განვითარდეთ და ჩამოყალიბდეთ პროფესიონალებად ჩვენს გუნდთან ერთად, ან თუ უკვე ხართ პროფესიონალი ჩვენ გაძლევთ საშუალებას მოახდინოთ საკუთარი შესაძლებლობების სრული რეალიზაცია.
უფრო დეტალურად: https://www.casatrade.ge
მოხარულები ვიქნებით თქვენთან თანამშრომლობით, თუ :
ძირითადი მოვალეობები:
ჩვენ ვზრუნავთ ჩვენს თანამშრომლებზე და ვცდილობთ შევუქმნათ მათ მდგრადი და სტაბილური მომავალი:
გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: job@casatrade.ge
P.S გთხოვთ აუცილებლად მიუთითოთ „subject”-ში “ტექნიკური მხარდაჭერის მენეჯერი”
კომპანია კასატრეიდი ლიდერია საქართველოში GPS მონიტორინგის, ავტომატიზებული პარკინგის მართვის სისტემებში და სხვა და სხვა პროგრამულ გადაწყვეტილებებში.
ჩვენი კომპანია ახორციელებს კომპლექსურ გადაწყვეტილებებს კერძო, ფინანსურ, სატრანსპორტო და სამთავრობო სექტორებისათვის.
კასატრეიდი საუკეთესო ადგილია, სადაც შეგიძლიათ განვითარდეთ და ჩამოყალიბდეთ პროფესიონალებად ჩვენს გუნდთან ერთად, ან თუ უკვე ხართ პროფესიონალი ჩვენ გაძლევთ საშუალებას მოახდინოთ საკუთარი შესაძლებლობების სრული რეალიზაცია.
უფრო დეტალურად: https://www.casatrade.ge
მოხარულები ვიქნებით თქვენთან თანამშრომლობით, თუ :
- სასურველია ქონდეთ უმაღლესი განათლება
- გაქვთ მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება ანალოგიურ ან მიახლოებულ სპეციალობაზე
- Windows ოპერაციული სისტემების ცოდნა
- სხვადასხვა სამომხმარებლო პროგრამების ინსტალაცია და მომსახურების ცოდნა
- ქსელური ტექნიკის ზოგადი ცოდნა
- Excel-ში მინიმალური მუშაობის გამოცდილება
- სასურველია ინგლისური და რუსული ენის ცოდნა
ძირითადი მოვალეობები:
- კასატრეიდის მიერ შექმნილი პროგრამული უზრუნველყოფების მხარდაჭერა
- მომხმარებლებთან კომუნიკაცია და დაფიქსირებული საკითხების გადაწყვეტა
- საჭიროების შემთხვევაში, მოწყობილობების კონფიგურირება და მათი გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა.
- კლიენტებთან როგორც სატელეფონო ასევე მხარდაჭერის პროგრამულ უზრუნველყოფის საშუალებით კომუნიკაცია
ჩვენ ვზრუნავთ ჩვენს თანამშრომლებზე და ვცდილობთ შევუქმნათ მათ მდგრადი და სტაბილური მომავალი:
- კონკურენტულ ანაზღაურებას კვალიფიკაციის მიხედვით;
- თვითგანვითარებისთვის საუკეთესო შესაძლებლობას
- თქვენ მიიღებთ ჩვენთან GPS, მიკრო კონტროლერებთან, გადახდის სისტემებთან და კიდე სხვა მრავალ თანამედროვე ტექნოლოგიებთან მუშაობის გამოცდილებას
გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ ელექტრონულ მისამართზე: job@casatrade.ge
P.S გთხოვთ აუცილებლად მიუთითოთ „subject”-ში “ტექნიკური მხარდაჭერის მენეჯერი”