ადმინისტრატორი

თბილისი სრული განაკვეთი სასტუმრო Royal Tulip
მივლინება: არა ხელფასი: 1500
ენები: ინგლისური
სასტუმრო/რესტორანი/კვება: ადმინისტრატორი (HoReCa)
Royal Tulip Hotel & Casino აცხადებს ვაკანსიას: ადმინისტრატორი

ძირითადი მოვალეობები:
  • სტუმრის მიღება და რეგისტრაციის პროცედურის წარმართვა;
  • ვიზიტორის სასტუმროს მართვის სისტემაში რეგისტრაცია და გადახდის ოპერაციების წარმოება სასტუმროს პროცედურების მიხედვით;
  • ჯავშნების მიღება ტელეფონით, ელ-ფოსტით;
  • ჯავშნების მართვა;
  • შემოსული სატელეფონო ზარების და ელფოსტის მიღება და მომხმარებლისთვის შესაბამისი ინფორმაციის მიწოდება;
  • სასტუმროს ფასების და სერვისების შესახებ სტუმრებისთვის სრულყოფილი ინფორმაციის მიწოდება;
  • სასტუმროს მომსახურების სტანდარტების გათვალისწინებით მუშაობა.

ძირითადი მოთხოვნები:
  • ინგლისური ენის სრულყოფილად ცოდნა;
  • ანალოგიურ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება.

სამუშაო პირობები:
  • სამუშაო ადგილი: თბილისი, ლევილის სანაპირო N10;
  • ანაზღაურება 1500 ლარი;
  • ჯანმრთელობის დაზღვევა;
  • კვებით უზრუნველყოფა.

დაინტერესების შემთხვევაში გადმოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე აღნიშნულ მისამართზე: hrm@royaltuliptbilisi.com
ასევე გთხოვთ, სათაურის ველში მიუთითოთ პოზიციის დასახელება.

გისურვებთ წარმატებას!