შესყიდვების და მარაგების მართვის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი

თბილისი სრული განაკვეთი ჯი ეს ემ სერვისი
მივლინება: არა ხელფასი: 3000 - 5000
განათლება: ბაკალავრი ენები: ინგლისური, რუსული
შესყიდვები: შესყიდვები(ზოგადი) ლოგისტიკა/ტრანსპორტი: მარაგების მართვა
კომპანია "გსმ სერვისი" 2019  წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიმართულებას წარმოადგენს ავტო/ტექ მომსახურეობა როგორც მსუბუქი, ისე სატვირთო და სპეცტექნიკის მიმართულებით

ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი,  ვარკეთილი, თვალჭრელიძის მე-4 შესახვევი, #5
სამუშაო განაკვეთი: სტანდარტული;
ანაზღაურება:  3000 - 5000 ლარი, დამოკიდებულია კანდიდატის გამოცდილებასა და უნარებზე 

კომპანია "გსმ სერვისი" აცხადებს ვაკანსიას - შესყიდვების და მარაგების მართვის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი  პოზიციაზე.

ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
  • საქონლის შესყიდვის კატეგორიების და შესყიდვის პოლიტიკის შემუშავება და დამტკიცება;
  • საწყობის მართვასთან  დაკავშირებული პოლიტიკის შემუშავება/დანერგვა/მართვა;
  • სასაწყობე განლაგების სწორად დაგეგმარება და მონიტორინგი;
  • საწყობში არსებული სასაქონლო-მატერიალური მარაგების მიღება-გაცემის, ნაშთების სისწორის უზრუნველყოფა;
  • კომპანიის შესყიდვების ბიუჯეტის შემუშავება და სამუშაო კონტრაქტების მიხედვით მოთხოვნის დაგეგმარება-დამტკიცება;
  • გეგმის მიხედვით განსაზღვრული შესყიდვების უზრუნველყოფა და ბიუჯეტის კონტროლი;
  • გეგმის პერიოდული რევიზია და საჭიროების შემთხვევებში მისი კორექტირება;
  • მომწოდებლების მოძიება, ბაზის წარმოება და მოთხოვნის მიხედვით შესყიდვების პროცესის მართვა კომპანიისათვის ეფექტურობის გაზრდისა და დანაზოგების მიღწევის მიზნით;
  • შესყიდვებთან დაკავშირებული საბუთების მოწესრიგება/შენახვა, მათ შორის ელექტრონული ვერსიების მართვის მონიტორინგი;
  • შესყიდვებისა და სასაწყობე პროცესების აღრიცხვის პროგრამასთან და არსებულ სტანდარტებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა;
  • მოთხოვნისა და ბიუჯეტის მიხედვით იმპორტის შესყიდვების დაგეგმარება, შესრულება, მართვა და კონტროლი;
  • იმპორტის მოცულობების სწორად დაგეგმარება და ღირებულებათა ჯაჭვის გაანგარიშება;
  • პერიოდული ინვენტარიზაციის ჩატარება და სასაწყობე მარაგების კონტროლი;
  • ინვენტარიზაციის აქტების მომზადება, გაფორმება და დაარქივება;
  • ნაწილების ჩამოწერების კონტროლი სასაწყობე ნაშთების სწორი ბრუნვის უზრუნველსაყოფად;
  • ნაწილებზე მინიმალური რაოდენობის ზღვარის განსაზღვრა და მათი კონტროლი;
  • მინიმალური რაოდენობის ნაწილების შესყიდვაზე მოთხოვნის გაგზავნა და კონტროლი;
  • კომპანიის კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვა (კომერციული და ფინანსური ოპერაციები, ინფორმაცია შიდა ნორმატიული დოკუმენტების შესახებ, ინფორმაცია კომპანიის გეგმების შესახებ და სხვა ნებისმიერი ინფორმაცია, რაც პირდაპირ, ან არაპირდაპირ დაკავშირებულია დამსაქმებელთან და მის კლიენტებთან);
  • სხვა ნებისმიერი დავალება დელეგირებული უშუალო ხელმძღვანელის მიერ, რომელიც შესაძლებელია არ იყოს აღწერილი აღნიშნულ დოკუმენტში, თუმცა გამომდინარეობდეს აღნიშნული პოზიციის სპეციფიკიდან.

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება;
  • საოფისე პროგრამების (MS Office) და  Excel  პროგრამის ცოდნა;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
  • ინგლისური/რუსული ენის ცოდნა;
  • რომელიმე ERP პროგრამის ცოდნა/მუშაობის გამოცდილება (ჩაითვლება უპირატესად).

პიროვნული თვისებები:
  • ორგანიზებული საქმიანობის წარმართვის და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
  • დეტალებზე ორიენტირებულობა;
  • სტრესულ გარემოში და შეზღუდულ ვადებში მუშაობის უნარი;
  • ცვლილებთან შეგუების უნარი;

დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ ქართულ ენაზე CV  მისამართზე: hr@gsmservice.ge  და მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში CV არ განიხილება.