კომპანია "გსმ სერვისი" 2019 წლიდან ოპერირებს ქართულ ბაზარზე. კომპანიის საქმიანობის ძირითად მიმართულებას წარმოადგენს ავტო/ტექ მომსახურეობა როგორც მსუბუქი, ისე სატვირთო და სპეცტექნიკის მიმართულებით
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ვარკეთილი, თვალჭრელიძის მე-4 შესახვევი, #5
სამუშაო განაკვეთი: სტანდარტული;
ანაზღაურება: 3000 - 5000 ლარი, დამოკიდებულია კანდიდატის გამოცდილებასა და უნარებზე
ადგილმდებარეობა: ქ. თბილისი, ვარკეთილი, თვალჭრელიძის მე-4 შესახვევი, #5
სამუშაო განაკვეთი: სტანდარტული;
ანაზღაურება: 3000 - 5000 ლარი, დამოკიდებულია კანდიდატის გამოცდილებასა და უნარებზე
კომპანია "გსმ სერვისი" აცხადებს ვაკანსიას - შესყიდვების და მარაგების მართვის დეპარტამენტის ხელმძღვანელი პოზიციაზე.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
პიროვნული თვისებები:
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- საქონლის შესყიდვის კატეგორიების და შესყიდვის პოლიტიკის შემუშავება და დამტკიცება;
- საწყობის მართვასთან დაკავშირებული პოლიტიკის შემუშავება/დანერგვა/მართვა;
- სასაწყობე განლაგების სწორად დაგეგმარება და მონიტორინგი;
- საწყობში არსებული სასაქონლო-მატერიალური მარაგების მიღება-გაცემის, ნაშთების სისწორის უზრუნველყოფა;
- კომპანიის შესყიდვების ბიუჯეტის შემუშავება და სამუშაო კონტრაქტების მიხედვით მოთხოვნის დაგეგმარება-დამტკიცება;
- გეგმის მიხედვით განსაზღვრული შესყიდვების უზრუნველყოფა და ბიუჯეტის კონტროლი;
- გეგმის პერიოდული რევიზია და საჭიროების შემთხვევებში მისი კორექტირება;
- მომწოდებლების მოძიება, ბაზის წარმოება და მოთხოვნის მიხედვით შესყიდვების პროცესის მართვა კომპანიისათვის ეფექტურობის გაზრდისა და დანაზოგების მიღწევის მიზნით;
- შესყიდვებთან დაკავშირებული საბუთების მოწესრიგება/შენახვა, მათ შორის ელექტრონული ვერსიების მართვის მონიტორინგი;
- შესყიდვებისა და სასაწყობე პროცესების აღრიცხვის პროგრამასთან და არსებულ სტანდარტებთან შესაბამისობის უზრუნველყოფა;
- მოთხოვნისა და ბიუჯეტის მიხედვით იმპორტის შესყიდვების დაგეგმარება, შესრულება, მართვა და კონტროლი;
- იმპორტის მოცულობების სწორად დაგეგმარება და ღირებულებათა ჯაჭვის გაანგარიშება;
- პერიოდული ინვენტარიზაციის ჩატარება და სასაწყობე მარაგების კონტროლი;
- ინვენტარიზაციის აქტების მომზადება, გაფორმება და დაარქივება;
- ნაწილების ჩამოწერების კონტროლი სასაწყობე ნაშთების სწორი ბრუნვის უზრუნველსაყოფად;
- ნაწილებზე მინიმალური რაოდენობის ზღვარის განსაზღვრა და მათი კონტროლი;
- მინიმალური რაოდენობის ნაწილების შესყიდვაზე მოთხოვნის გაგზავნა და კონტროლი;
- კომპანიის კონფიდენციალური ინფორმაციის დაცვა (კომერციული და ფინანსური ოპერაციები, ინფორმაცია შიდა ნორმატიული დოკუმენტების შესახებ, ინფორმაცია კომპანიის გეგმების შესახებ და სხვა ნებისმიერი ინფორმაცია, რაც პირდაპირ, ან არაპირდაპირ დაკავშირებულია დამსაქმებელთან და მის კლიენტებთან);
- სხვა ნებისმიერი დავალება დელეგირებული უშუალო ხელმძღვანელის მიერ, რომელიც შესაძლებელია არ იყოს აღწერილი აღნიშნულ დოკუმენტში, თუმცა გამომდინარეობდეს აღნიშნული პოზიციის სპეციფიკიდან.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება;
- საოფისე პროგრამების (MS Office) და Excel პროგრამის ცოდნა;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 3 წლიანი გამოცდილება;
- ინგლისური/რუსული ენის ცოდნა;
- რომელიმე ERP პროგრამის ცოდნა/მუშაობის გამოცდილება (ჩაითვლება უპირატესად).
პიროვნული თვისებები:
- ორგანიზებული საქმიანობის წარმართვის და დამოუკიდებლად მუშაობის უნარი;
- დეტალებზე ორიენტირებულობა;
- სტრესულ გარემოში და შეზღუდულ ვადებში მუშაობის უნარი;
- ცვლილებთან შეგუების უნარი;
დაინტერესებულ პირებს, გთხოვთ, გამოგზავნოთ ქართულ ენაზე CV მისამართზე: hr@gsmservice.ge და მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში CV არ განიხილება.