"UPS"-ის და "UPS SCS"-ის ავტორიზებული კონტრაქტორი საქართველოში, შპს "მერიდიან ექსპრესი" აცხადებს ვაკანსიას მომხმარებელთა მომსახურების ოპერატორის პოზიციაზე.
სამუშაო ადგილი: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
სამუშაო ადგილი: თბილისი
დასაქმების ფორმა: სრული განაკვეთი
ძირითადი მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
უნარ-ჩვევები:
კანდიდატთა შერჩევა:
სამუშაო განრიგი:
ორშაბათი-პარასკევი - 10:00-დან 18:30 საათამდე
შესვენება - 1 საათი
კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: nino@mexge.com. გთხოვთ, ელ-ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ “ვაკანსია - მომხმარებელთა მომსახურების ოპერატორი“.
- ტარიფებთან და გზავნილების გაგზავნა მიღებასთან დაკავშირებულ დეტალებზე კომუნიკაცია კლიენტებთან ან/და უცხოელ პარტნიორებთან.
- საჭიროების შემთხვევაში, კლიენტისთვის კონსულტაციის გაწევა კომპეტენციის ფარგლებში.
- გზავნილების შესახებ ინფორმაციის გადამოწმება/კონტროლი. მათზე მიღებული ინფორმაციის დამუშავება და სათანადო სისტემებში ინფორმაციის სისტემატური მონიტორინგი/განახლება.
- შესაბამისი საბუთების დახარისხება და დამუშავება.
- გზავნილებთან მიმართებაში გარკვეული რეპორტების წარმოება.
- სატელეფონო ზარების პასუხი და შესაბამის განყოფილებებთან გადამისამართება.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება - ბაკალავრიატი, სასურველია ბიზნესის ადმინისტრირების განხრით.
- სასურველია 1 წლიანი სამუშაო გამოცდილება, უპირატესობა მიენიჭება მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;
- კომპიუტერული უნარ ჩვევების, MS Excell, MS Word, MS Power Point -ის ფლობა;
- ქართული ენის სრულყოფილი ფლობა;
- ინგლისური მინიმუმ B2 დონე - სავალდებულო, რუსული ენა B2 დონე - არასავალდებულო, მაგრამ სასურველია.
- სწრაფი ბეჭდვის უნარი.
უნარ-ჩვევები:
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- პუნქტუალურობა;
- სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;
- დროის მართვის უნარი;
- გამართულად მეტყველების და კომუნიკაციის უნარი;
- ინდივიდუალური და გუნდური მუშაობის უნარი;
- მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა;
- სტრესული სიტუაციების მართვის უნარი;
- შედეგზე ორიენტირებულობა.
კანდიდატთა შერჩევა:
- კანდიდატები შერჩევის პროცედურა მოიცავს სამ ეტაპს:
- კანდიდატთა შერჩევა მათგან მიღებული რეზიუმეების საფუძველზე;
- დაკავშირება;
- გასაუბრება,
- სტაჟირება (ანაზღაურებადი),
- სტაჟირების წარმატების გავლის შემდეგ დასაქმება.
სამუშაო განრიგი:
ორშაბათი-პარასკევი - 10:00-დან 18:30 საათამდე
შესვენება - 1 საათი
კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: nino@mexge.com. გთხოვთ, ელ-ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ “ვაკანსია - მომხმარებელთა მომსახურების ოპერატორი“.