ავტოპარკის მენეჯერის ასისტენტი

თბილისი სრული განაკვეთი Hertz Car Rental
მივლინება: არა ხელფასი: 1300
მართვის მოწმობა: B, C
ავტო-მოტო სერვისი: სხვა (ავტო-მოტო სერვისი)
საერთაშორისო ავტოგაქირავების კომპანია “Hertz ეძებს მოტივირებულ, ენერგიულ, ორგანიზებულ თანამშრომელს ავტოპარკის მენეჯერის ასისტენტის პოზიციაზე:

ძირითადი მოვალეობები:
  • სერვისცენტრებთან კომუნიკაცია;
  • ავტომობილების წინასწარ რიგში ჩაწერა;
  • საჭიროების შემთხვევაში ავტომობილების მიყვანა სერვის ცენტრში;
  • ავტომობილების მომზადება სეზონის მიხედვით;
  • ავტოპარკში არსებული მსუბუქი და სატვირთო ავტომობილების კონტროლი; 
  • გეგმიური სერვისების ჩატარება;
  • პერიოდული ტექნიკური ინსპექტირების ვადების კონტროლი;
  • რეპორტინგი;
  • ხელმძღვანელის მიერ მიცემული სხვა დავალებების შესრულება ადმინისტრაციული კუთხით

საჭირო უნარები:
  • უმაღლესი განათლება (სასურველია)
  • სასურველია ტექნიკური განხრით გამოცდილება
  • საოფისე პროგრამების (MS Office) ცოდნა
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 1 წლიანი გამოცდილება
  • B და C კატეგორიის მექანიკის მართვის მოწმობის ფლობა სავალდებულოა
  • ავტომობილის აგებულების, დანიშნულების და ძირითადი ტექნიკური და საოპერაციო მახასიათებლების ცოდნა;

ჩვენ გთავაზობთ:
  • პროფესიონალებით დაკომპლექტებული გუნდი და მეგობრული გარემო
  • პროფესიული ზრდისა და განვითარების შესაძლებლობა
  • ანაზღაურება – 1300 ლარი (მზარდი)

დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გადმოგვიგზავნოთ მეილ(ებ)ზე: corporate@hertz.com.ge, a.rekhviashvili@hertz.com.ge და სათაურის ველში მიუთითეთ ვაკანსიის დასახელება "ავტოპარკის მენეჯერის ასისტენტი