სამშენებლო კომპანია "ანაგი" შვილობილი კომპანიისთვის აცხადებს ვაკანსიას მთავარი ბუღალტრის თანამდებობაზე
სამშენებლო კომპანია "ანაგი" ეძებს გამოცდილ და კვალიფიციურ მთავარ ბუღალტერს ერთ-ერთი შვილობილი კომპანიისთვის. მთავარი ბუღალტერი პასუხისმგებელი იქნება კომპანიის სრული საბუღალტრო აღრიცხვის მართვაზე, ფინანსური ანგარიშგების სიზუსტესა და კანონმდებლობასთან შესაბამისობაზე.
ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
განათლება:
პროფესიული ცოდნა და უნარები:
უნარ-ჩვევები:
დამატებითი ინფორმაცია:
გამოსაცდელი ვადა: 6 თვე
სამუშაო გრაფიკი: სრული, ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-19:00 (შესვენება 1 საათი)
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, კოსტავას 37/39
შერჩევის ეტაპები:
კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ ვაკანსიის მოთხოვნებს, გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:
განაცხადის შემოტანა:
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: hr@anagi.ge, 2025 წლის 10 ივლისის ჩათვლით.
მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის სათაურის (Subject) ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: „მთავარი ბუღალტერი (შვილობილი კომპანია)“. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი შესაძლოა არ განიხილონ.
კომპანიის შესახებ დეტალური ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ჩვენს ვებგვერდს: http://www.anagi.ge.
გისურვებთ წარმატებას!
სამშენებლო კომპანია "ანაგი" ეძებს გამოცდილ და კვალიფიციურ მთავარ ბუღალტერს ერთ-ერთი შვილობილი კომპანიისთვის. მთავარი ბუღალტერი პასუხისმგებელი იქნება კომპანიის სრული საბუღალტრო აღრიცხვის მართვაზე, ფინანსური ანგარიშგების სიზუსტესა და კანონმდებლობასთან შესაბამისობაზე.
ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობები:
- კომპანიაში ბუღალტრული აღრიცხვა-ანგარიშგების პროცესების სრული მართვა და კოორდინაცია, ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტების (IFRS), საქართველოს მოქმედი საგადასახადო კანონმდებლობისა და სხვა ნორმატიული აქტების მოთხოვნებთან სრული შესაბამისობის უზრუნველყოფა.
- სრული საბუღალტრო ციკლის მართვა პირველადი დოკუმენტაციის დამუშავებიდან ფინანსური ანგარიშგების მომზადებამდე.
- ყოველთვიური, კვარტალური და წლიური დახურვის პროცესების ეფექტიანი მართვა და კონტროლი.
- სანდო შიდა კონტროლის სისტემის ჩამოყალიბება და შენარჩუნება აქტივების დაცვისა და ფინანსური ინფორმაციის სანდოობის უზრუნველსაყოფად.
- ფინანსური ანგარიშგების (მოგება-ზარალი, ბალანსი, ფულადი სახსრების მოძრაობა) მომზადება, ანალიზი და მენეჯმენტისთვის წარდგენა.
- საჭიროებისამებრ, მენეჯერული აღრიცხვისა და ფინანსური ანგარიშგების მხარდაჭერა.
- საგადასახადო დეკლარაციებისა და სხვა სავალდებულო ანგარიშგებების მომზადებისა და მარეგულირებელ ორგანოებში დროული წარდგენის უზრუნველყოფა და კონტროლი.
- ბუღალტრული აღრიცხვის პოლიტიკისა და პროცედურების შემუშავება, დანერგვა და მუდმივი განახლება ცვალებადი საკანონმდებლო და ბიზნესგარემოს შესაბამისად.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
განათლება:
- უმაღლესი განათლება ფინანსების, ბუღალტრული აღრიცხვის ან ეკონომიკის მიმართულებით (ბაკალავრის ხარისხი).
- ACCA-ს სერტიფიკატი (ან სწავლის დასკვნით ეტაპზე ყოფნა) ან სხვა ეკვივალენტური საერთაშორისო პროფესიული კვალიფიკაცია ჩაითვლება მნიშვნელოვან უპირატესობად.
- მთავარი ბუღალტრის ან ანალოგიურ ხელმძღვანელ პოზიციაზე მუშაობის, სულ მცირე, 4-წლიანი გამოცდილება.
- სასურველია სამშენებლო სფეროში ან მრავალპროფილიანი ჰოლდინგის სტრუქტურაში (შვილობილ კომპანიაში) მუშაობის გამოცდილება.
პროფესიული ცოდნა და უნარები:
- საქართველოს საგადასახადო კოდექსისა და მასთან დაკავშირებული კანონქვემდებარე აქტების, ასევე ფინანსთა სამინისტროს ინსტრუქციების საფუძვლიანი ცოდნა.
- ფინანსური ანგარიშგების საერთაშორისო სტანდარტების (IFRS) ცოდნა და პრაქტიკულად გამოყენების გამოცდილება.
- ინგლისური და რუსული ენების კარგად ცოდნა (B2 დონე ან უფრო მაღალი, როგორც წერილობითი, ისე ვერბალური კომუნიკაციისთვის).
- კომპიუტერული პროგრამები:
- MS Office-ის პროგრამების (განსაკუთრებით Excel-ისა) პროფესიულ დონეზე ფლობა.
- საბუღალტრო პროგრამა Balance-სთან და ORIS-სთან მუშაობის გამოცდილება.
უნარ-ჩვევები:
- პასუხისმგებლობის უმაღლესი გრძნობა და ეთიკური სტანდარტების დაცვა.
- ძლიერი ანალიტიკური და ლოგიკური აზროვნების, ასევე პრობლემების გადაჭრის უნარი.
- დეტალებზე ორიენტირება და მაღალი სიზუსტის დაცვა სამუშაოს შესრულებისას.
- ეფექტიანი კომუნიკაციის, მათ შორის, რთული ფინანსური ინფორმაციის ნათლად გადმოცემის უნარი.
- ორგანიზებულობა, დროის ეფექტიანად მართვისა და პრიორიტეტების განსაზღვრის უნარი.
- გუნდური მუშაობისა და საჭიროების შემთხვევაში გუნდის მართვის უნარი.
- დამოუკიდებლად მუშაობისა და გადაწყვეტილებების მიღების უნარი.
დამატებითი ინფორმაცია:
გამოსაცდელი ვადა: 6 თვე
სამუშაო გრაფიკი: სრული, ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-19:00 (შესვენება 1 საათი)
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, კოსტავას 37/39
შერჩევის ეტაპები:
კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ ვაკანსიის მოთხოვნებს, გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:
- ტესტირება - პროფესიული ცოდნა და ზოგადი უნარები;
- გასაუბრება - ტესტირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში.
განაცხადის შემოტანა:
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: hr@anagi.ge, 2025 წლის 10 ივლისის ჩათვლით.
მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის სათაურის (Subject) ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: „მთავარი ბუღალტერი (შვილობილი კომპანია)“. წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი შესაძლოა არ განიხილონ.
კომპანიის შესახებ დეტალური ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ჩვენს ვებგვერდს: http://www.anagi.ge.
გისურვებთ წარმატებას!