სამშენებლო კომპანია "ანაგი" აცხადებს ვაკანსიას 1C ERP-ადმინისტრატორის თანამდებობაზე
კომპანია „ანაგი“ ეძებს მოტივირებულ და გამოცდილ 1C ERP-ადმინისტრატორის, რომელიც პასუხისმგებელი იქნება ERP-სისტემის დანერგვის ტექნიკურ მხარდაჭერასა და მის შემდგომ ადმინისტრირებაზე.
ძირითადი მოვალეობები:
- ERP-პროგრამის დანერგვაში მონაწილეობა და მხარდაჭერა:
- უშუალო ხელმძღვანელთან ერთად შიდა მომხმარებლების ინიციატივების შეფასება და ბიზნესმიზნების ERP-სისტემის ფუნქციონალთან შესაბამისობაში მოყვანა, ტექნიკური დავალებების დამუშავება;
- შიდა მომხმარებლებისთვის დახმარების გაწევა მიმდინარე ბიზნესპროცესების ERP-სისტემაში სწორად ასახვისა და ტექნიკური დამუშავების მიზნით;
- მომხმარებლის მოთხოვნებთან შესაბამისობის მონიტორინგი;
- სისტემის კონფიგურაციის, პერსონალიზაციისა და ტესტირების ფაზებში აქტიური მონაწილეობა;
- კოორდინაციის შენარჩუნება და მართვა ვენდორსა და შიდა მომხმარებლებს შორის.
სისტემის კონფიგურაცია და ტესტირება:
- 1C ERP-მოდულების კონფიგურაციის ზედამხედველობა ბიზნესმოთხოვნებისა და სამუშაო პროცესების შესაბამისად;
- სისტემის სიზუსტის, საიმედოობისა და ფუნქციონირების უზრუნველსაყოფად ტესტირების პროცედურების მართვა მის ექსპლუატაციაში გაშვებამდე.
მონაცემთა მიგრაციისა და ვალიდაციის მართვა/უზრუნველყოფა:
- მონაცემთა მიგრაციის პროცესის მართვა ძველი სისტემებიდან 1C ERP-ში მონაცემთა სიზუსტისა და მთლიანობის უზრუნველყოფით;
- მონაცემთა ვალიდაციის პროცესების დანერგვა მონაცემთა სიზუსტისა და მასზე დაფუძნებული სწორი გადაწყვეტილებების მიღების მხარდასაჭერად.
მომხმარებლის მხარდაჭერა:
- მომხმარებლებისთვის ტექნიკური მხარდაჭერა, პრობლემების აღმოფხვრა, საჭიროების შემთხვევაში ვენდორთან ტექნიკური დავალების ინიიცირება და შესრულების კონტროლი.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება (ბაკალავრის ხარისხი) ინფორმაციული ტექნოლოგიების ან მომიჯნავე სფეროში;
- სულ მცირე, 2-წლიანი რელევანტური სამუშაო გამოცდილება ERP-სისტემებთან (სასურველია 1C ERP);
- საოფისე პროგრამების (MS Office) კარგად ცოდნა.
უნარ-ჩვევები:
- პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა;
- ლოგიკური და ანალიტიკური აზროვნების უნარი;
- შესასრულებელ სამუშაოსა და დეტალებზე ორიენტირება;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- პრობლემების იდენტიფიცირებისა და გადაჭრის უნარი;
- ორგანიზებულობა და დროის ეფექტურად მართვის უნარი.
დამატებითი ინფორმაცია:
გამოსაცდელი ვადა: 6 თვე
სამუშაო გრაფიკი: სრული, ორშაბათი-პარასკევი, 10:00-19:00 (შესვენება 1 საათი)
სამუშაო ადგილი: ქ. თბილისი, კოსტავას 37/39
შერჩევის ეტაპები:
კანდიდატები, რომლებიც აკმაყოფილებენ ვაკანსიის მოთხოვნებს, გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:
ტესტირება - პროფესიული ცოდნა და ზოგადი უნარები;
გასაუბრება - ტესტირების წარმატებით გავლის შემთხვევაში.
განაცხადის შემოტანა:
დაინტერესების შემთხვევაში, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე (CV) ელექტრონული ფოსტის მისამართზე: hr@anagi.ge, 2025 წლის 30 ივნისის ჩათვლით.
მნიშვნელოვანია: გთხოვთ, ელექტრონული ფოსტის სათაურის (Subject) ველში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება: „1C ERP-ადმინისტრატორი“, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი განაცხადი შესაძლოა არ განიხილონ.
კომპანიის შესახებ დეტალური ინფორმაციისთვის ეწვიეთ ჩვენს ვებგვერდს: http://www.anagi.ge.
გისურვებთ წარმატებას!