Cenomi Retail მოდის რითეილის სფეროში მსოფლიოს ერთ-ერთი წამყვანი და მრავალფეროვანი პორტფელის მქონე კომპანიაა. ჯგუფი 90-მდე ცნობილ ბრენდს აერთიანებს და კავკასიაში, ცენტრალურ აზიაში, ჩრდილოეთ აფრიკაში, ბალკანეთის ქვეყნებსა და ამერიკაში 2000-ზე მეტ მაღაზიას ფლობს.
Cenomi Retail 30-მდე ცნობილი ბრენდის ოფიციალური წარმომადგენელია საქართველოში, მათ შორის: Zara, Mango, Marks & Spencer, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Aldo, U.S. Polo, CHARLES & KEITH, Sunglass Hut, Oysho, Zara Home, Parfois, Ipekyol, Sergent Major, Monsoon, Zippy, Kiko Milano და ა.შ. დღესდღეობით კომპანია თბილისის მასშტაბით ფლობს 60-მდე მაღაზიას სითი მოლში საბურთალოზე, თბილისი მოლში, ისთ ფოინთსა და მერანი მოლში.
Cenomi Retail აცხადებს ვაკანსიას მაღაზია Stradivarius-ის დარბაზის მენეჯერის პოზიციაზე ბათუმში, Grand Mall-ში.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
ჩვენ გთავაზობთ:
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: https://hel-ai.com/apply/cZPVVxbe
Cenomi Retail 30-მდე ცნობილი ბრენდის ოფიციალური წარმომადგენელია საქართველოში, მათ შორის: Zara, Mango, Marks & Spencer, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Aldo, U.S. Polo, CHARLES & KEITH, Sunglass Hut, Oysho, Zara Home, Parfois, Ipekyol, Sergent Major, Monsoon, Zippy, Kiko Milano და ა.შ. დღესდღეობით კომპანია თბილისის მასშტაბით ფლობს 60-მდე მაღაზიას სითი მოლში საბურთალოზე, თბილისი მოლში, ისთ ფოინთსა და მერანი მოლში.
Cenomi Retail აცხადებს ვაკანსიას მაღაზია Stradivarius-ის დარბაზის მენეჯერის პოზიციაზე ბათუმში, Grand Mall-ში.
ძირითადი ფუნქცია-მოვალეობები:
- მაღაზიის გაყიდვებისა და ბიზნეს მიზნების მიღწევაში აქტიური მონაწილეობა
- ყოველდღიური, ყოველკვირეული და ყოველთვიური გაყიდვების კონტროლი
- მაღაზიაში მიმდინარე პროცესების მართვა, გამართული სამუშაო პროცესის ორგანიზება და მონიტორინგი
- მაღაზიის პერსონალის ეფექტური მართვა და შესრულებული სამუშაოს კონტროლი
- მაღაზიაში პროდუქციის მარაგისა და ასორტიმენტის დროულად მიღების, დარბაზში განთავსებისა და დასაწყობების კონტროლი
- მაღაზიის პერსონალის მუდმივი გადამზადება, განვითარება, შეფასება, თანამშრომლების მოტივაციის ამაღლება და პროდუქტულობის მაქსიმალურად გაზრდა
- ყოველთვიური გაყიდვების გეგმის მიღწევის ორგანიზება, გაყიდვების ამსახველი ანგარიშის წარმოება
- ყოველდღიური სალარო ოპერაციებისა და უსაფრთხოების ზომების შესაბამისობის კონტროლი
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- სავაჭრო სფეროში მუშაობის გამოცდილება;
- ინგლისური ენის ცოდნა;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა
ჩვენ გთავაზობთ:
- სასიამოვნო სამუშაო გარემოს
- კორპორატიულ დაზღვევას
- წინსვლისა და განვითარების შესაძლებლობას
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ რეზიუმე შემდეგ მისამართზე: https://hel-ai.com/apply/cZPVVxbe