ციფრული მარკეტინგის მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი ქარაზანაშვილის რობოტული ცენტრი
მივლინება: არა
განათლება: ბაკალავრი გამოცდილება: 2 - 3 წლამდე ენები: ინგლისური
მარკეტინგი, რეკლამა, PR: ინტერნეტ მარკეტინგი
ქარაზანაშვილის რობოტული ცენტრი, საქართველოს კავკასიისა და შავი ზღვის რეგიონში ერთ ერთი ყველაზე მაღალტექნოლოგიური კლინიკა აცხადებს ვაკანსიას : ციფრული მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე
სამუშაო გრაფიკი: 5 სამუშაო დღე
სამუშაო საათები: 09:00-18:00
სამუშაო არეალი: თბილისი, ჩაჩავას 1

ძირითადი ფუნქცია- მოვალეობები:
  • ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის დაგეგმვა, განხორციელება და ოპტიმიზაცია კომპანიის მიზნების შესაბამისად
  • Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads და სხვა რეკლამური პლატფორმების მართვა
  • SEO და SEM კამპანიების დაგეგმვა და მონიტორინგი
  • სოციალური მედიის მენეჯმენტი — კონტენტის დაგეგმვა, ანალიტიკა და ზრდის სტრატეგია
  • მარკეტინგული კამპანიების შედეგების ანალიზი და რეგულარული ანგარიშგება
  • თანამშრომლობა დიზაინის, გაყიდვების და პროდუქტის გუნდებთან
  • კონკურენტული ანალიზის ჩატარება და ბაზრის ტენდენციების მუდმივი მონიტორინგი
  • CRM სისტემასთან მუშაობა და მომხმარებელთა გამოცდილების გაუმჯობესება

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
  • უმაღლესი განათლება მარკეტინგის, ბიზნესის ადმინისტრირების ან მსგავს სფეროში
  • მინიმუმ 2-3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით
  • სარეკლამო პლატფორმებთან (Google Ads, Meta Ads Manager და ა.შ.) მუშაობის გამოცდილება
  • SEO/SEM პრინციპების კარგად ცოდნა
  • ანალიტიკური აზროვნების უნარი და მონაცემებთან მუშაობის გამოცდილება (Google Analytics, Meta Insights, ა.შ.)
  • ძლიერი კომუნიკაციისა და ორგანიზაციული უნარები
  • ინგლისური ენის კარგი ცოდნა (სასურველია B2 დონეზე და მეტი)

უპირატესობად ჩაითვლება:
  • საერთაშორისო პროექტებზე მუშაობის გამოცდილება
  • დიზაინისა და კოპირაითინგის საბაზისო უნარები

კონკურსი ჩატარდება ორ ეტაპად:
  • Cv განხილვა და კანდიდატის შერჩევა;
  • შერჩეული კანდიდატის გასაუბრებაზე დაბარება

რეზიუმეების მიღება იწარმოებს ელ-ფოსტის მეშვეობით:  tdemetrashvili@mmt.ge თემის ველში მიუთითეთ , ვაკანსიის დასახელება .
გისურვებთ ქარმატებას !