ქარაზანაშვილის რობოტული ცენტრი, საქართველოს კავკასიისა და შავი ზღვის რეგიონში ერთ ერთი ყველაზე მაღალტექნოლოგიური კლინიკა აცხადებს ვაკანსიას : ციფრული მარკეტინგის მენეჯერის პოზიციაზე
სამუშაო გრაფიკი: 5 სამუშაო დღე
სამუშაო საათები: 09:00-18:00
სამუშაო არეალი: თბილისი, ჩაჩავას 1
ძირითადი ფუნქცია- მოვალეობები:
- ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის დაგეგმვა, განხორციელება და ოპტიმიზაცია კომპანიის მიზნების შესაბამისად
- Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads და სხვა რეკლამური პლატფორმების მართვა
- SEO და SEM კამპანიების დაგეგმვა და მონიტორინგი
- სოციალური მედიის მენეჯმენტი — კონტენტის დაგეგმვა, ანალიტიკა და ზრდის სტრატეგია
- მარკეტინგული კამპანიების შედეგების ანალიზი და რეგულარული ანგარიშგება
- თანამშრომლობა დიზაინის, გაყიდვების და პროდუქტის გუნდებთან
- კონკურენტული ანალიზის ჩატარება და ბაზრის ტენდენციების მუდმივი მონიტორინგი
- CRM სისტემასთან მუშაობა და მომხმარებელთა გამოცდილების გაუმჯობესება
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- უმაღლესი განათლება მარკეტინგის, ბიზნესის ადმინისტრირების ან მსგავს სფეროში
- მინიმუმ 2-3 წლიანი სამუშაო გამოცდილება ციფრული მარკეტინგის მიმართულებით
- სარეკლამო პლატფორმებთან (Google Ads, Meta Ads Manager და ა.შ.) მუშაობის გამოცდილება
- SEO/SEM პრინციპების კარგად ცოდნა
- ანალიტიკური აზროვნების უნარი და მონაცემებთან მუშაობის გამოცდილება (Google Analytics, Meta Insights, ა.შ.)
- ძლიერი კომუნიკაციისა და ორგანიზაციული უნარები
- ინგლისური ენის კარგი ცოდნა (სასურველია B2 დონეზე და მეტი)
უპირატესობად ჩაითვლება:
- საერთაშორისო პროექტებზე მუშაობის გამოცდილება
- დიზაინისა და კოპირაითინგის საბაზისო უნარები
კონკურსი ჩატარდება ორ ეტაპად:
- Cv განხილვა და კანდიდატის შერჩევა;
- შერჩეული კანდიდატის გასაუბრებაზე დაბარება
რეზიუმეების მიღება იწარმოებს ელ-ფოსტის მეშვეობით: tdemetrashvili@mmt.ge თემის ველში მიუთითეთ , ვაკანსიის დასახელება .
გისურვებთ ქარმატებას !