APG Georgia აცხადებს ვაკანსიას კლიენტებთან კომუნიკაციის მენეჯერის თანამდებობაზე
კომპანიის შესახებ:
170-ზე მეტ ქვეყანაში მდებარე 100-ზე მეტი ოფისით, APG წარმოადგენს მსოფლიოს უმსხვილეს და ყველაზე წარმატებულ ავიახაზების წარმომადგენლობის ქსელს, APG ქმნის პროდუქტებს და სერვისებს ავიაკომპანიებისთვის, თანამშრომლობს 250-ზე მეტ ავიაკომპანიასთან. APG ქსელი წარმოადგენს მსოფლიოში ავიახაზების მომსახურებების წამყვან ქსელს.
APG Georgia საქართველოში 2013 წელს დაარსდა, მას შემდეგ იგი საქართველოს ბაზარზე წარმოადგენს შემდეგ ავიაკომპანიებს: Air France – KLM. Qatar Airways Cargo, Philippine Airlines, Kenya Airways, United Cargo. SunExpress.
სამუშაოს ძირითადი პასუხისმგებლობები:
კოორდინაცია და ანგარიშგება:
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV მხოლოდ ინგლისურ ენაზე:info@apggeorgia.com
კანდიდატების განხილვის ბოლო ვადა 10 ივლისი 2025 წ.
კომპანიის შესახებ:
170-ზე მეტ ქვეყანაში მდებარე 100-ზე მეტი ოფისით, APG წარმოადგენს მსოფლიოს უმსხვილეს და ყველაზე წარმატებულ ავიახაზების წარმომადგენლობის ქსელს, APG ქმნის პროდუქტებს და სერვისებს ავიაკომპანიებისთვის, თანამშრომლობს 250-ზე მეტ ავიაკომპანიასთან. APG ქსელი წარმოადგენს მსოფლიოში ავიახაზების მომსახურებების წამყვან ქსელს.
APG Georgia საქართველოში 2013 წელს დაარსდა, მას შემდეგ იგი საქართველოს ბაზარზე წარმოადგენს შემდეგ ავიაკომპანიებს: Air France – KLM. Qatar Airways Cargo, Philippine Airlines, Kenya Airways, United Cargo. SunExpress.
სამუშაოს ძირითადი პასუხისმგებლობები:
- მომხმარებლის მხარდაჭერა:
- სატელეფონო და ელექტრონული წერილების საშუალებით მგზავრებისა და ტურისტული სააგენტოების დახმარება;
- ფრენებთან დაკავშირებული ინფორმაციის მიწოდება (გრაფიკები, ტარიფები, ბარგის წესები, ჯავშნების პირობები);
- ჯავშნების ცვლილება, გაუქმება და სპეციალური მოთხოვნების მართვა.
- ბილეთების გაყიდვა და დამუშავება:
- ავიაბილეთების გაყიდვა და ჯავშნა Amadeus სისტემაში;
- ბილეთების გამოტანა, გადაცემა, დაბრუნებებისა და ჯარიმების დამუშავება.
- აქციებისა და ჯგუფური ჯავშნების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება;
- ტურისტულ სააგენტოებისა და პირდაპირი კლიენტების დახმარება;
- მგზავრთა მონაცემების კონფიდენციალურობის უზრუნველყოფა;
- კომპანიის სოციალური მედიისთვის საინფორმაციო მასალის მომზადება და განთავსება;
- ავიაკომპანიებისა და APG-ის პროდუქტების შესახებ ინფორმაციის მიწოდება მეილის საშუალებით.
კოორდინაცია და ანგარიშგება:
- მომხმარებელთან კომუნიკაცია საჭიროების შემთხვევაში;
- შეფერხებული ფრენების, გაუქმებებისა და სხვა არარეგულარული ოპერაციების შესახებ ანგარიშების მომზადება;
- თანამშრომლობა აეროპორტის და ავიაკომპანიის წარმომადგენლებთან.
- თანამშრომლობა ტურისტულ სააგენტოებთან:
- ტექნიკური და საკონსულტაციო მხარდაჭერა სააგენტოებისათვის;
- ბილეთების გამოწერისა და საფასო პოლიტიკის საკითხებში კონსულტაციები.
- გაუთვალისწინებელი შემთხვევების მართვა:
- მგზავრებისთვის გადაჯავშნისა და ინფორმაციის მიწოდების უზრუნველყოფა შეფერხებების დროს.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
- სამუშაო გამოცდილება ავიაციისა და ტურიზმის სფეროში მომხმარებლის მხარდაჭერის ან გაყიდვების მენეჯერის პოზიციაზე;
- Amadeus სისტემის მუშაობის გამოცდილება;
- ქართულისა და ინგლისურ ენებზე სრულყოფილი კომუნიკაციის უნარი (საუბრისა და წერის დონეზე);
- დეტალებზე ზუსტი და ყურადღებიანი მუშაობა;
- სტრესულ გარემოში საქმიანობის უნარი;
- კარგი მოსმენის, მოლაპარაკებისა და წარდგენის უნარები;
- ძლიერი საკომუნიკაციო უნარები და მოთმინება;
- ავიაბილეთების ტარიფებისა და გაყიდვის პროცესის ღრმა ცოდნა;
- სოციალური მედიის მართვის გამოცდილება სასურველია;
- პრიორიტეტი მიენიჭება ავიაციის/ტურიზმის სფეროში მუშაობის გამოცდილ კანდიდატებს.
დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოაგზავნოთ CV მხოლოდ ინგლისურ ენაზე:info@apggeorgia.com
კანდიდატების განხილვის ბოლო ვადა 10 ივლისი 2025 წ.