სერვისის მენეჯერი

თბილისი სრული განაკვეთი Silver 39 Corner Hotel
მივლინება: არა
ენები: ინგლისური, რუსული
სასტუმრო/რესტორანი/კვება: სერვისის მენეჯერი
ვერცხლის ქუჩაზე მდებარე 21 ნომრიანი სასტუმრო , ტერასით და ძველი თბილისის შესანიშნავი ხედებით „Silver 39 Corner Hotel” აცხადებს ვაკანსიას „სერვისის მენეჯერის“ პოზიციაზე. 

სამუშაო მოთხოვნები:
  • რუსული და ინგლისური ენების კარგად ცოდნა;
  • მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
  • პუნქტუალურობა;
  • პასუხისმგებლიანობა;
  • გუნდური მუშაობის უნარი;
  • საქმეზე და შედეგზე ორიენტირებულობა.
  • სწრაფი გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
  • საოფისე პროგრამების ცოდნა;
  • პროგრამა Fidelio-ს ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;

ძირითადი მოვალეობები: 
  • სერვისის მენეჯერის დაქვემდებარებაში მყოფი პერსონალის საქმიანობის კონტროლი და ეფექტური მართვა; 
  • სასტუმროს სისუფთავეს  კონტროლი;
  • ყოველდღიური საოპერაციო საქმიანობის გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა;
  • აწარმოებს კომუკინიკაციას სამრეცხაოსთან და მართავს თეთრეულის წაღება-მონატანის პროცესს; 
  • სერვისთან დაკავშირებული სტუმრის ყველა მოთხოვნის დაკმაყოფილება; 
  • სასტუმროს დამატებითი მომსახურების შესახებ სტუმრებისათვის სრულყოფილი ინფორმაციის გაცნობა;
  • რეპორტინგი და ანგარიშვალდებულება მენეჯერთან;
  • მომსახურების ხარისხის ამაღლებაზე ზრუნვა და ტრენინგ-კვალიფიკაციაზე მუშაობა;
  • პერიოდული ინვენტარის და აღწერების კონტროლი, აღწერებში მონაწილეობა და ინვენტარიზაციის და აღწერების შედეგების რეპორტინგი;
  • ყოველდღიური მარაგების მონიტორინგი (ბარის-მინი ბარი; დასუფთავების; ნაშთების კონტროლი და მოთხოვნების გათვალისწინებით შეკვეთის გაკეთება).
  • თანამშრომლების სამუშაო გრაფიკის შედგენა და ცვლის მართვა;

სამუშაო ადგილის მდებარეობა - ქ.თბილისი, ვერცხლის ქუჩა #39
სამუშაო გრაფიკი - კვირაში 40 საათი, 2 დღე დასვენება

თუ აკმაყოფილებთ ზემოთ მოცემულ მოთხოვნებს, გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე hotel@silver39.ge
გთხოვთ ელექტრონული ფოსტის სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება. 
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.