ვერცხლის ქუჩაზე მდებარე 21 ნომრიანი სასტუმრო , ტერასით და ძველი თბილისის შესანიშნავი ხედებით „Silver 39 Corner Hotel” აცხადებს ვაკანსიას „სერვისის მენეჯერის“ პოზიციაზე.
სამუშაო მოთხოვნები:
- რუსული და ინგლისური ენების კარგად ცოდნა;
- მსგავს პოზიციაზე მუშაობის გამოცდილება;
- პუნქტუალურობა;
- პასუხისმგებლიანობა;
- გუნდური მუშაობის უნარი;
- საქმეზე და შედეგზე ორიენტირებულობა.
- სწრაფი გადაწყვეტილების მიღების უნარი;
- საოფისე პროგრამების ცოდნა;
- პროგრამა Fidelio-ს ცოდნა ჩაითვლება უპირატესობად;
ძირითადი მოვალეობები:
- სერვისის მენეჯერის დაქვემდებარებაში მყოფი პერსონალის საქმიანობის კონტროლი და ეფექტური მართვა;
- სასტუმროს სისუფთავეს კონტროლი;
- ყოველდღიური საოპერაციო საქმიანობის გამართულად მუშაობის უზრუნველყოფა;
- აწარმოებს კომუკინიკაციას სამრეცხაოსთან და მართავს თეთრეულის წაღება-მონატანის პროცესს;
- სერვისთან დაკავშირებული სტუმრის ყველა მოთხოვნის დაკმაყოფილება;
- სასტუმროს დამატებითი მომსახურების შესახებ სტუმრებისათვის სრულყოფილი ინფორმაციის გაცნობა;
- რეპორტინგი და ანგარიშვალდებულება მენეჯერთან;
- მომსახურების ხარისხის ამაღლებაზე ზრუნვა და ტრენინგ-კვალიფიკაციაზე მუშაობა;
- პერიოდული ინვენტარის და აღწერების კონტროლი, აღწერებში მონაწილეობა და ინვენტარიზაციის და აღწერების შედეგების რეპორტინგი;
- ყოველდღიური მარაგების მონიტორინგი (ბარის-მინი ბარი; დასუფთავების; ნაშთების კონტროლი და მოთხოვნების გათვალისწინებით შეკვეთის გაკეთება).
- თანამშრომლების სამუშაო გრაფიკის შედგენა და ცვლის მართვა;
სამუშაო ადგილის მდებარეობა - ქ.თბილისი, ვერცხლის ქუჩა #39
სამუშაო გრაფიკი - კვირაში 40 საათი, 2 დღე დასვენება
თუ აკმაყოფილებთ ზემოთ მოცემულ მოთხოვნებს, გთხოვთ თქვენი რეზიუმე გამოგზავნოთ შემდეგ ელექტრონულ ფოსტაზე hotel@silver39.ge
გთხოვთ ელექტრონული ფოსტის სათაურში მიუთითოთ ვაკანსიის სახელწოდება.
დაკავშირება მოხდება მხოლოდ შერჩეულ კანდიდატებთან.