სს „რისკების მართვისა და სადაზღვევო კომპანია გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია“ აცხადებს ვაკანსიას საოპერაციო მენეჯერის პოზიციაზე საოპერაციო დეპარტამენტში.
სს „რისკების მართვისა და სადაზღვევო კომპანია გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია“ -ინოვატორული ხედვის მქონე რისკების მართვისა და სადაზღვევო კომპანიაა, რომელიც მომხმარებელს მრავალფეროვან სადაზღვევო პროდუქტებსა და საერთაშორისო სტანდარტის მომსახურებას სთავაზობს.
სს „რისკების მართვისა და სადაზღვევო კომპანია გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია“
დეტალურ ინფორმაციას კომპანიის შესახებ გთხოვთ გაეცნოთ მითითებულ ბმულზე: www.benefits.ge
მისამართი: 0108 თბილისი, გ. ჭანტურიას ქ. №5
მისამართი:
სამუშაო განაკვეთი: სრული, ორშაბათი-პარასკევი 09:30 – 18:30
სამუშაო განაკვეთი:
ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობა:
რას ვითხოვთ:
რას გთავაზობთ:
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.
გისურვებთ წარმატებას!
ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმეს გადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს: https://hel-ai.com/apply/YxQf6xHe
სს „რისკების მართვისა და სადაზღვევო კომპანია გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია“ -ინოვატორული ხედვის მქონე რისკების მართვისა და სადაზღვევო კომპანიაა, რომელიც მომხმარებელს მრავალფეროვან სადაზღვევო პროდუქტებსა და საერთაშორისო სტანდარტის მომსახურებას სთავაზობს.
სს „რისკების მართვისა და სადაზღვევო კომპანია გლობალ ბენეფიტს ჯორჯია“
დეტალურ ინფორმაციას კომპანიის შესახებ გთხოვთ გაეცნოთ მითითებულ ბმულზე: www.benefits.ge
მისამართი: 0108 თბილისი, გ. ჭანტურიას ქ. №5
მისამართი:
სამუშაო განაკვეთი: სრული, ორშაბათი-პარასკევი 09:30 – 18:30
სამუშაო განაკვეთი:
ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობა:
- ძირითადი მოვალეობები და პასუხისმგებლობა:
- სამოგზაურო დაზღვევის გამოწერა პროგრამულად;
- არქივის წარმოება, როგორც ფიზიკური, ასევე ელექტრონული სახით (ფაილინგი, დასკანერება);
- პერსონის მონაცემების ცვლილება/გასწორება;
- პერსონის პროგრამული რეგისტრაცია და კონტრაქტის გახსნა;
- ჯანმრთელობის როგორც პოლისების, ასევე ცვლილებების (დამატება/ანულირების დაანგარიშება) ასახვა პროგრამულად;
- ზარალების ან/და გაყიდვების მენეჯერების მოთხოვნის შესაბამისად, საჭირო პოლისის (დოკუმენტაციის) მიწოდება;
- ბარათების ბეჭდვა;
- ჩარიცხვების პროგრამული ასახვა და თანხების გადანაწილება შესაბამის პოლისსა და კონტრაქტზე.
რას ვითხოვთ:
- საოფისე კომპიუტერული პროგრამების ცოდნას სამომხმარებლო დონეზე (განსაკუთრებით MS Excel)
- მსგავს პოზიციაზე სასურველ სამუშაო გამოცდილებას
- ანალიტიკური აზროვნებას
- დეტალებზე ორინტირებულობას
- პასუხისმგებლობის გრძნობას
- გუნდური მუშაობის უნარს
რას გთავაზობთ:
- საინტერესო გამოწვევებით და პროფესიული ზრდის შესაძლებლობებით მდიდარ სამუშაო გარემოს;
- მუშაობისათვის კომფორტულ პირობებს;
- ურთიერთობას ერთ-ერთ ყველაზე გამოცდილ და მეგობრულ გუნდთან;
- პიროვნული და კარიერული ზრდის შესაძლებლობას;
- ანაზღაურებას ცოდნისა და გამოცდილების შესაბამისად;
- ჯანმრთელობის დაზღვევას;
- ულიმიტო სასაუბრო დროს;
- გამოსაცდელი ვადის წარმატებით გასვლის შემდეგ ყოველ კვარტალში 1 თავისუფალ სამუშაო დღეს (Day Off);
- კომპანიის მიერ ანაზღაურებად დეკრეტულ შვებულებას;
- ფულად კომპენსაციას 500-800 ლარის ოდენობით განსაკუთრებულ შემთხვევებში;
დაინტერესების შემთხვევაში გთხოვთ, გამოაგზავნოთ თქვენი რეზიუმე.
გისურვებთ წარმატებას!
ვაკანსიის შესახებ დეტალური ინფორმაციის გასაცნობად და რეზიუმეს გადმოსაგზავნად გთხოვთ ეწვიოთ მოცემულ ბმულს: https://hel-ai.com/apply/YxQf6xHe