მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტი

თბილისი სრული განაკვეთი ონექს ჯორჯია
მივლინება: არა
ენები: ინგლისური, რუსული
გაყიდვები: კლიენტების მომსახურების მენეჯერი
კომპანია "ონექს ჯეორჯია" აცხადებს ვაკანსიას “მომხმარებელთა მხარდაჭერის  სპეციალისტის”  პოზიციაზე.

კომპანია: ონექს ჯორჯია
მისამართი: ალ. ყაზბეგის გამზირი 19ბ

გრაფიკი:
  • ორშ-პარ : 09:00-16:30 / 13:30-21:00
  • შაბათი-კვირა - თვეში ერთხელ 10:00-18:00

პოზიციის აღწერა:
ჩვენ ვეძებთ ენთუზიაზმითა და პროფესიონალიზმით გამორჩეულ მომხმარებელთა მხარდაჭერის სპეციალისტს, რომელიც დაეხმარება ჩვენს მომხმარებელს ყველა შესაბამისი საკითხის მოგვარებაში. თქვენ პასუხისმგებელი იქნებით მომხმარებელთა შეკითხვებზე პასუხის გაცემაზე , მათი საჭიროებების დაკმაყოფილებაზე და მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესებაზე.

ძირითადი მოვალეობები:
  • მომხმარებელთა შეკითხვების და მოთხოვნებზე ეფექტური და დროული პასუხების გაცემა ზარის, ელექტრონული ფოსტის და ჩატის მეშვეობით.
  • მომხმარებელთა პრობლემების სწრაფი და ეფექტური გადაწყვეტა.
  • თანამშრომლობა სხვადასხვა დეპარტამენტებთან.

მოთხოვნები:
  • შესანიშნავი კომუნიკაციური და პრობლემების გადაჭრის უნარები.
  • გუნდური მუშაობის უნარი.
  • ენერგიული და პოზიტიური დამოკიდებულება.
  • კომპიუტერული უნარ-ჩვევები (ოფისის პროგრამები)
  • ქართული და ინგლისურის ცოდანა მაღალ დონეზე (რუსული ენის ცოდნა- სასურველია)

ჩვენი შეთავაზება:
  • კონკურენტული ხელფასი და ბონუსი
  • განვითარების შესაძლებლობაპროფესიულად და კარიერულად
  • მეგობრული სამშაო გარემო

თუ თვლით რომ ზემოაღნიშნულ მოთხოვნებს შეესაბამებით, მაშინ გამოგვიგზავნეთ თქვენი რეზიუმე ელფოსტაზე hr@onex.ge
გთხოვთ, წერილის გამოგზავნისას "Subject line"-ში მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება, წინააღმდეგ შემთხვევაში თქვენი კანდიდატურა არ განიხილება.